וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'וש כהן יצא לסדרת בדיקות בכתף, יקבל מנוחה בתקופה הקרובה

2.12.2022 / 12:50

במהלך הפגרה התגלתה החמרה בכתף של שוער מכבי חיפה. הירוקים מחכים ללריסאס היראקליס בהכנה ביוון (14:45, ספורט2): "האווירה טובה, יש לנו משימה - אליפות". המשחק מול אריס סלוניקי ישודר בספורט3 (ראשון, 18:30)

תקציר: מכבי חיפה - הפועל תל אביב 2:5/ספורט1

מכבי חיפה תקיים היום (שישי, 14:45, חי בספורט2) את משחקה הראשון במחנה האימונים ביוון כאשר תפגוש את לריסאס היראקליס מהליגה השנייה במדינה. המטרה העיקרית של המחנה היא להחזיר את השחקנים לכושר ולאנרגיות, ובחיפה ציינו לחיוב את האימון הראשון על אדמת יוון.

זמן קצר לפני משחק ההכנה הראשונה, הירוקים הודיעו כי שוער הקבוצה ג'וש כהן יצא לסדרת בדיקות בארץ ובחו"ל בעקבות פגיעה בכתף ממנה הוא סובל. השוער עבר טיפולים וחיזוקים במקום הפגיעה בחודשים האחרונים, ובמהלך הפגרה הבדיקות גילו כי חלה החמרה במצב. כהן יזכה למנוחה בתקופה הקרובה.

"יש אווירה טובה, היינו זקוקים מאוד לפגרה הזו", העיד שחקן בקבוצה, "אבל האמת שכולם כבר רוצים לחזור והמשימה כרגע היא יחידה וזה לקחת אליפות".

המאמן ברק בכר דיבר גם הוא לקראת המשך המחנה: "אני מרגיש שכולם חזרו באנרגיות טובות. כולם היו צריכים את הפגרה הזו ויש טירוף ורעב אצל כולם. באנו למחנה לעבוד, יש הרבה דברים להספיק. סיימנו במקום ראשון את הסיבוב הראשון אבל אנחנו מרגישים שאנחנו יכולים לעשות את הדברים יותר טוב ואנחנו דורשים מעצמנו לעשות דברים יותר טוב".

ינון אליהו, עומר אצילי שחקני מכבי חיפה באימון עם מאמן הכושר דרור שמשון. מכבי חיפה, אתר רשמי
מכבי חיפה נערכת. מאמן הכושר דרור שמשון עם אצילי ואליהו/אתר רשמי, מכבי חיפה

מאמן הכושר דרור שמשון דיבר גם הוא ואמר: "ידענו שיש אור בקצה המנהרה בתחילת העונה שזו פגרת המונדיאל, היא באה לנו כמו אוויר לנשימה. התחלנו את העונה עם הרבה משחקים ובקצב גבוה והפגרה באה בזמן. עכשיו נתחיל להתרומם לקאאת המסע הבא. גם גופנית וגם נפשית הגענו לשיא עם ההצלחה בליגה וליגת האלופות, אבל שלטנו בפגרה כדי ששחקנים לא יגיעו מאפס ויגיעו מוכנים למטלות".

גם מאמן הכושר אורי הראל, שעבד עם חלק מהשחקנים צמוד בזמן הפגרה, הסביר: "אנחנו לא מצפים לירידה גדולה, היה שבוע מלא של פגרה ושבוע של פגרה אקטיבית. המחשבה שלנו היתה שהכושר ייפגע במינימום האפשרי".

משחק ההכנה השני של מכבי חיפה במחנה, נגד אריס סלוניקי, ישודר ביום ראשון הקרוב ב-18:30 בספורט3.

  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully