וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קטש: "השעיית היליארד אינה לצמיתות, חזרתו תלויה בדברים שעוד יקרו"

1.12.2022 / 15:35

מכבי תל אביב המריאה לקראת המשחק מול באיירן מינכן (שישי, 21:30), המאמן על העונש: "היו כמה דברים שהובילו לזה". פניני: "אוהבים את דארן, נצא מזה חזקים יותר"

תיקתקנו: סיכום אירועי היום בספורט, 1.12/ספורט1

כשהיא ללא דארן היליארד המושעה ו-ווייד בולדווין שגם כן נשאר בארץ, מכבי תל אביב יצאה היום (חמישי) לגרמניה לקראת המשחק החוץ מול באיירן מינכן במחזור ה-11 ביורוליג מחר (שישי, 21:30). הצהובים מחזיקים במאזן 5:5, ועדיין לא ניצחו משחק חוץ העונה במסגרת האירופאית.

עודד קטש, מאמן מכבי תל אביב. דני מרון
"השעיית היליארד - אינה לצמיתות". קטש/דני מרון

המאמן עודד קטש התייחס להשעייה של דארן היליארד לפני ההמראה ואמר: "היו כמה דברים שהובילו לרגע הזה, קיבלנו את ההחלטה ביחד ופעלנו כפי שחשבנו שעלינו לפעול. לא הרחקנו אותו מהקבוצה לצמיתות, חזרתו תלויה בכמה דברים שעומדים לקרות, נחכה ונראה בימים הקרובים".

על היריבה אמר קטש: "לא פשוט לשחק נגד באיירן, בטח לא בחוץ, בטח כשהיא מתאוששת מפתיחה קצת פחות טובה. הם מאוד מנוסים, רצים עם חלק מהסגל ועם המאמן הרבה זמן. הם בשליטה ויודעים מה הם עושים. אנחנו באים קצת חסרים אבל מאמינים שאפשר לעשות את זה. בשני משחקי היורוליג האחרונים היינו קרובים, ההפסדים היו מתסכלים. עשינו דרך מבחינת המוכנות שלנו מאז פנרבחצ'ה ובאסקוניה".

על אלכס פויתרס, שצפוי לשחק למרות הפציעה בידו: "מתחילת העונה הוא סוחב את הסיטואציה הרפואית הזאת. הוא משחק עם זה, הייתה איזושהי החמרה, קשה לדעת מה יהיה בעתיד אבל מחר הוא איתנו".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך להיראות ולהרגיש מצוין, לחיות בריא ולהפחית במשקל?

בשיתוף TI SWIM
ווייד בולדווין, שחקן מכבי תל אביב. דני מרון
מכבי תל אביב תסתדר בלעדיו? בולדווין/דני מרון

גיא פניני הוסיף: "צמאים לניצחון בחוץ והגיע הזמן שנעשה את זה. צריכים להיצמד לתכני המשחק של הצוות ולתת את כל המאמץ שאנחנו יכולים על המגרש. בסוף הניצחון הזה יגיע"

על היעדרות היליארד ובולדווין: "יש לנו סגל מספיק עמוק כדי לכסות על החיסרון שלהם. שחקנים יצטרכו להתעלות על עצמם, אולי כאלה ששיחקו פחות דקות יקבלו יותר הזדמנות עכשיו וחובת ההוכחה עליהם. מאמין מאוד בקבוצה ובשחקנים, אנחנו יחידה אחת שרוצה להצליח"

על השעיית היליארד: "זאת החלטה של הצוות המקצועי, מי שמחליט את זה יודע מה הוא מחליט ועושה. אנחנו צריכים להתרכז על המגרש, מאוד אוהבים את דארן, הוא חלק מאיתנו, אבל יש פה צוות שקובע ואנחנו כולנו משפחה אחת. נצא ממהצב הזה יותר חזקים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully