וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אותלו האנטר: "איך משעים אדם כמו היליארד? אלוהים רואה הכל"

1.12.2022 / 10:41

גארד מכבי תל אביב קיבל גיבוי מכמה מחבריו האמריקאים בטוויטר, כולל אקס הצהובים שישחק מולם מחר: "זה מטורף". טייריס רייס: "מדוע לא מסבירים למה?". וויל קלייברן: "פתאום הוא כבר לא טוב? שחררו את הבן אדם". גם אלכס פויתרס אינו כשיר לחלוטין, אך ימריא למינכן

תיקתקנו: סיכום אירועי היום בספורט, 1.12/ספורט1

השעייתו של דארן היליארד ממכבי תל אביב לא עברה בשקט, לפחות בכל הנוגע לחבריו השחקנים האמריקאים ביורוליג. אקס הצהובים אותלו האנטר, שישחק מולם מחר (שישי) במדי באיירן מינכן וציפה לפגוש את הגארד, צייץ בתגובה לידיעה: "וואו, זה מטורף. איך אתם משעים את האיש שלי? מישהו כאן ממש רגיש. זה נדיר מאוד שבחור עם אופי נהדר ומוסר עבודה מוצא את עצמו מושעה על ידי הקבוצה שלו. אלוהים רואה הכל".

והאנטר לא היה היחיד. כוכב מכבי תל אביב בעבר, טייריס רייס, הוסיף כי "אני מנסה להבין איך אתה משעה מישהו באמצע העונה, בלי להסביר למה". וויל קלייברן מאנאדולו אפס, שישחק הערב נגד אולימפיאקוס, כתב: "אני תמיד סקרן לדעת איך שחקנים שעוברים עונות גדולות, עוברים לקבוצות אחרות ופתאום הם כבר לא טובים... הרי אני בטוח שזה אותו שחקן, אז מה הסיפור? שחררו את הבן אדם".

אף שההודעה על הצעד המשמעתי נגד היליארד יצאה רק אתמול, מתברר שהשחקן אינו נמצא עם הקבוצה כבר מאז ההפסד להפועל ירושלים ביום ראשון. באותו לילה הוא צייץ את המשפט המדובר ("עיניים אמיתיות מזהות שקרים אמיתיים"), שהתפרש על ידי אנשי המועדון כביקורת מרומזת נגד המאמן עודד קטש, ומאז הוא לא התאמן עם הקבוצה - אלא לבד, באופן אישי.

לוח שידורי מונדיאל 2022 - היכן ישודרו כל משחקי הגביע העולמי?

דארן היליארד, שחקן מכבי תל אביב. דני מרון
בעין הסערה. היליארד/דני מרון

ומה לגבי היליארד עצמו? אחרי שמחק את הציוץ שסיבך אותו, הוא כתב אתמול לאוהדים משער 11 כי הוא אוהב אותם, ובתגובה לדברי תמיכה שקיבל הבטיח להגיע הערב למשחק של קבוצת הכדורעף במועדון מול פאוק סלוניקי.

הצרות של מכבי תל אביב לקראת המשחק בגרמניה אינן מסתכמות בכך. מלבד ווייד בולדווין, שיישאר גם הוא בארץ בגלל כאבים בשריר הירך האחורי (ובשל העובדה שאשתו כורעת ללדת), גם הסנטר אלכס פויתרס אינו כשיר במאת האחוזים. פויתרס סוחב פציעה ביד כבר מספר שבועות, והיא החמירה בימים האחרונים וגרמה לו להחמיץ את האימון אתמול. כך או כך, הוא ימריא עם חבריו למינכן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully