וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ללא ג'יילן הורד: הפועל תל אביב מחכה לבודוצ'נוסט ולאלפא קאבה

28.11.2022 / 19:26

האדומים חוזרים הביתה ביום שלישי (20:00) למפגש עם אלופת מונטנגרו, ויחסרו את שחקן הפנים הפצוע שייעדר גם בשישי מול הפועל חולון. צ'ינאנו אונואקו ינסה לתקן את הרושם מהבכורה ולהתמודד בהצלחה עם הסנטר שהיה מבוקש בקיץ בדרייב אין

תיקתקנו: סיכום אירועי היום בספורט, 28.11/ספורט1

אחרי ההפסד הדרמטי בגראן קנאריה, הפועל תל אביב תנסה לשמור מחר (שלישי, 20:00) על מאזן ביתי מושלם ביורוקאפ - וזה לא עומד להיות קל. היא תתייצב למשחק מול בודוצ'נוסט ללא ג'יילן הורד, שסובל מנקע בקרסול ויחמיץ גם את מפגש הליגה עם הפועל חולון ביום שישי.

בהיעדרו של הורד, יזדקק דני פרנקו לתרומה משמעותית מצ'ינאנו אונואקו, שחגג מול הפועל גליל עליון עם 16 נקודות אך במשחקו הראשון ביורוקאפ סיים עם אפס נקודות וארבע עבירות בתשע דקות.

שחקן הפועל תל אביב צ'ינאנו אונואקו. קובי אליהו
המשחק השני ביורוקאפ ייראה טוב יותר? אונואקו/קובי אליהו

בודוצ'נוסט נחשבת לאחת מקבוצות ההגנה הטובות במפעל, ומחזיקה במאזן 2:3, בדיוק כמו יריבתה הישראלית. מאמנה, ולאדה יובאנוביץ', החליף את אלכסנדר דז'יקיץ' שעזב להפועל ירושלים - והיא מציגה באזור הצבע את הפנטזיה של הפועל מהקיץ האחרון - הסנטר אלפא קאבה, שמעמיד ממוצע דאבל-דאבל של 14 נקודות ו-10.8 ריבאונדים למשחק עד כה.

"זה משחק גדול עבורנו מול יריבה ישירה על המיקום בטבלה", אמר אקזבייר מנפורד. "בודוצ'נוסט היא קבוצה איכותית וקשוחה, ואנחנו חייבים להיות מסודרים, לסמוך אחד על השני ולשחק כיחיד אחת. אם נשחק נכון, אני בטוח שאנחנו מסוגלים לצאת מהמשחק הזה עם חיוך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully