וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"איבר המין הקטן שלי לא עצר אותי": הנאום של ויין רוני הימם את ארה"ב

25.11.2022 / 10:43

מאמן די. סי יונייטד ניסה לעודד את שחקניו, והשתמש בדימוי שהותיר אותם המומים: "הם לא מבינים את ההומור הבריטי שלו"

תיקתקנו: סיכום אירועי היום בספורט, 25.11/ספורט1

ויין רוני עלה לאחרונה לכותרות בעיקר בהקשר של כריסטיאנו רונאלדו. מלך שערי מנצ'סטר יונייטד בכל הזמנים, ששיתף פעולה עם הפורטוגלי בקדנציה הראשונה שלו באולד טראפורד, ביקר לא פעם את הכוכב והתקשה להבין מדוע מספר 7 לא משלים עם העובדה שהוא מעבר לשיא.

כעת רוני הצליח לשוב לכותרות "בכוחות עצמו", אחרי שבממלכה פורסמו הפרטים אודות הנאום המביך שערך העונה בחדר ההלבשה של די. סי יונייטד, הקבוצה האמריקאית אותה הוא מאמן.

הקבוצה מוושינגטון הייתה בעיצומו של משבר מקצועי, וכדי לנסות לעודד את השחקנים השתמש המאמן בדימוי תמוה במיוחד. על פי העדויות, רוני סיפר כי "איבר המין הקטן שלו לא עצר אותו".

רוני לא ממש הצליח להעביר את המסר שרצה, כאשר לפי העדויות "מרבית השחקנים נותרו המומים והתקשו להבין את הקשר בין חיי המין שלו וגודל איבר מינו לבין מה שקורה על המגרש. זה היה מצחיק ורוני קיווה שהדבר יראה שהנאום באמת בא מעומק ליבו, אך חלק מהצעירים נותרו מזועזעים. הם לא מבינים את ההומור הבריטי שלו".

די. סי יונייטד, בה שיחק גם בשלהי הקריירה, הינה הקבוצה השנייה בקריירת האימון של רוני. מלך שערי נבחרת אנגליה בכל הזמנים אימן את דרבי קאונטי מליגת המשנה בין נובמבר 2020 ליוני 2022, ובקיץ האחרון שב לארצות הברית.

  • עוד באותו נושא:
  • ויין רוני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully