וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלוש דקות יסכנו עונה שלמה: "אכזבה גדולה" בהפועל חולון

24.11.2022 / 11:43

האלופה ניהלה קרב צמוד באיסטנבול עם גלאטסראיי, אבל קריסה רגעית ברבע האחרון גרמה לה להפסד כפול: היא נכנעה 88:75, ואיבדה גם את היתרון הפנימי שהיה לה מהמשחק בישראל. המשמעות: אם הטורקים לא ימעדו, חולון תיאבק בפלייאין על הכרטיס לטופ 16

סיכום אירועי היום בספורט, 24.11/ספורט1

שלוש דקות של נפילה הספיקו אמש (רביעי) כדי לסבך את הפועל חולון ולהרחיק אותה מהכרטיס לטופ 16. הסגולים היו צמודים לגלאטסראיי באיסטנבול, אבל איפשרו ליריבתם לרוץ ל-3:12 במהלך הרבע הרביעי - מ-62:64 ל-65:76 - ובמקום להיאבק על ניצחון שאולי יבטיח להם את המקום הראשון בבית ג', הם ספגו הפסד כפול; גם ירדו מנוצחים, וגם איבדו את היתרון הפנימי שהיה להם מהמשחק הקודם בישראל. החולונים ניצחו בארץ 73:82, והפסידו אתמול 88:75.

רק הקבוצה שתזכה בראשות הבית תעפיל אוטומטית לשלב הבא, וגלא עשתה צעד חשוב בדרך לשם. חולון תקווה למעידה שלה, ואם היא לא תגיע - תנסה להמשיך במסע שלה דרך הפלייאין. גם כאן, למיקום יש משמעות רבה: המקום השני, בניגוד לשלישי, יקנה לקבוצה יתרון ביתיות בסדרת הטוב משלושה.

בקופה נותרו שני מחזורים, כשגלאטסראיי וחולון אוחזות במאזן 1:3, ואחריהן פילו אוסטנד ולגיה ורשה עם 3:1 כל אחת. אלופת המדינה תארח בעוד שבועיים את הפולנים, ושבועיים מאוחר יותר תצא למחזור הנעילה בבלגיה, כשניצחון אחד יבטיח לה את המקום השני לפחות.

שחקן הפועל חולון פרדריק בורדיון. דני מרון
"לא יכולנו לעצור את השלשות ואת ריבאונד ההתקפה שלהם". בורדיון/דני מרון

"איבדנו את ההפרש, וזו אכזבה גדולה בשבילנו", הודה פרדי בורדיון, שקלע 11 נקודות.. אנחנו צריכים להשתפר בהגנה. במשך שלושה רבעים היינו באותה רמה כמו היריבה שלנו, ואפילו טובים יותר, והרבע האחרון היה קריטי".

"באנו כדי לנצח, ואם לא נצליח - לפחות להפסיד בפחות מתשע הפרש", אמר המאמן גיא גודס. "בשתי המשימות לא עמדנו. הבעיה העיקרית שלנו הייתה בהגנה ברבע השני וברבע הרביעי, כשבכל אחד הם קלעו 28 נקודות. גלאטסראיי עשתה את הפעולות הנכונות בסיום".

כוכב המשחק מוכר היטב לחולון. אקס מכבי תל אביב, אנג'לו קלויארו, סיים עם דאבל-דאבל של 18 נקודות ו-10 ריבאונדים, והתבלט בעיקר ברבע האחרון (9 ו-4 בהתאמה). "סבלנו מיותר מדי עליות וירידות. שיחקנו נהדר לאורך רוב המשחק, אבל היו לנו גם דקות ממש רעות, ואנחנו צריכים לעבוד על זה", אמר הפורוורד.

לגלאטסראיי מחכה כעת דרבי נגד פנרבחצ'ה, שיהיה פיקנטי במיוחד לאור זהות המאמנים: אנדראס פיסטיוליס, שהיה עוזרו של דימיטריס איטודיס במשך שנים ארוכות, יפגוש אותו לראשונה כיריב בליגה הטורקית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully