וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני סכנין נפרדה מחיים סילבס, קובי רפואה המועמד המוביל להחליפו

24.11.2022 / 10:28

המאמן סיים את דרכו אחרי פחות משנה בתפקיד בעקבות רצף של שישה משחקים ללא ניצחון. המאמן שפוטר מהפועל תל אביב ייפגש עם ראשי הקבוצה

סיכום אירועי היום בספורט, 24.11/ספורט1

זה היה צפוי, הבוקר (חמישי) זה הפך לרשמי: חיים סילבס עוזב את בני סכנין אחרי פחות משנה בתפקיד. כשבוע אחרי שפרסמנו על כך שעתידו של המאמן יוכרע עם שחרורו של יושב הראש מוחמד אבו יונס מבית החולים לאחר שעבר צנתור, כעת התקבלה ההחלטה להיפרד בעקבות רצף של שישה משחקים ללא ניצחון והידרדרות למקום השביעי בטבלה - עדיין במרחק שתי נקודות מהמקום השישי שמוביל לפלייאוף העליון.

"מועדון בני סכנין מאחל הצלחה בהמשך דרכו המקצועית של המאמן חיים סילבס", נמסר, "חיים ישב הבוקר עם הנהלת המועדון והוחלט בהסכמת שני הצדדים על סיום דרכו במועדון. בתקופת כהונתו בסכנין, חיים נהג במקצועיות ובאדיבות וברמת נימוס מיוחדת. הוא מסיים עם יחסים טובים עם כל אנשי ושחקני המועדון". סילבס, כזכור, מונה למאמן בני סכנין בינואר האחרון במקום שרון מימר והוביל את הקבוצה לפלייאוף העליון.

מאמן בני סכנין חיים סילבס. מאור אלקסלסי
דרכו בסכנין הסתיימה. סילבס/מאור אלקסלסי

ראשי בני סכנין צפויים כעת להיפגש עם קובי רפואה, שפוטר מהפועל תל אביב בספטמבר ומבחינתם הוא המועמד המוביל להחליף את סילבס. בנוסף עלו גם שמותיהם של בני לם שעזב את מכבי נתניה ושל מרקו בלבול, שכיום מאמן בליגה ההודית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully