וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חולון רוצה להבטיח מקום ראשון - על חשבון טיירוס מגי

22.11.2022 / 21:03

האלופה חוזרת לליגת האלופות, ותתארח ברביעי (19:00) אצל גלאטסראיי, שהתחמשה בכוכב הסגולים בשנתיים האחרונות. ניצחון עשוי להכריע את המאבק על הכרטיס לטופ 16, הפסד יסבך את התמונה

שחקני הפועל חולון בריאיון לקראת פתיחת העונה/צילום: דני מרון, עריכת וידאו: ניר חן

חודש חלף כבר מאז ניצחה הפועל חולון את גלאטסראיי, ורק מחר (רביעי, 19:00) יחזרו שתי הקבוצות לליגת האלופות - וייפגשו שוב, הפעם באיסטנבול, במשחק שאחריו תתברר, או שאולי תסתבך, טבלת בית ג'.

חולון היא היחידה שעומדת על מאזן של 0:3 (יחד עם עוד ארבע קבוצות ברחבי המפעל), וניצחון יבטיח לה בוודאות כמעט מוחלטת את המקום הראשון ואת הכרטיס לטופ 16. אם תפסיד, היא תנסה לפחות לשמור על הפער מהמשחק הביתי שבו גברה על הטורקים 73:82 כדי להקדים אותם בטבלה הפנימית.

שון דאוסון, הפועל חולון. מאור אלקסלסי
עדיין בספק. שון דאוסון/מאור אלקסלסי

שון דאוסון הפצוע יצא עם האלופה לאיסטנבול, אך שיתופו עדיין מוטל בספק. לצד הפרידה מקני קאדג'י, יהיה שינוי אחד משמעותי ופיקנטי במצ'אפ בין שתי הקבוצות: חולון תיאלץ לפגוש כיריב את כוכבה מהשנתיים האחרונות טיירוס מגי, שיערוך את הבכורה האירופית שלו במדים הצהובים-אדומים. בסוף השבוע האחרון הוא כבר הספיק להוביל את קלעי גלא עם 18 נקודות ב-22 דקות בניצחון הליגה על בורסאספור.

"גלאטסראיי זו קבוצה שעשתה שינוי, ואנחנו מכירים את היכולות של טיירוס", אמר המאמן גיא גודס. "אנחנו יוצאים למשחק באולם קשה ומול קהל קשה, אבל יש לנו המון ביטחון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully