וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מבולבלים? גם אנחנו: הישראלים לא יודעים מי תזכה במונדיאל

כ-2 מיליון אוהדי ספורט בישראל וברחבי העולם ניסו לנבא באמצעות אפליקציית 365scores מי הזוכה בגביע העולם, אלו שחקנים יחגגו על הדשא ואיך ייראו תוצאות היום הראשון

דיווח של פז חסדאי, שליח וואלה! ספורט לקטאר - 19.11/צילום: פז חסדאי. עריכת וידאו: טל רזניק

היום זה קורה: חודשים של ציפייה והנה הוא מגיע - המונדיאל בקטאר יוצא לדרך. אפליקציית תוצאות הספורט הישראלית הפופולרית 365Scores, חושפת את ניחושיהם כ-2 מיליון אוהדים בישראל וברחבי העולם. מי הם חושבים שתניף את הגביע, מי השחקן שיסיים כמלך השערים ואיך ייראו תוצאות היום הראשון לטורניר.

בגזרת הישראלים (כ-115 אלף אוהדים), קרב צמוד בין שני המקומות הראשונים: ברזיל (29%) או ארגנטינה (29%), תהיה זו שתניף את גביע העולם. במקום השלישי, ניצבת האלופה המכהנת, צרפת - עם 11% בלבד. כמו כן, 29% מהישראליים חושבים שקיליאן אמבפה יסיים כמלך השערים.

בשקלול ניחושיהם של כלל האוהדים מרחבי העולם, נבחרת ברזיל היא הפייבוריטית לזכייה עם 28%. מיד אחריה ולא בפער גדול, נבחרת ארגנטינה עם 26%. נבחרת צרפת עם 7% בלבד. בגזרת מלכות השערים - ליאו מסי, כנראה במונדיאל האחרון שלו, מוביל עם 28% מכלל המנחשים.

במדינות מרוקו וערב הסעודית, מאמינים בנבחרות האם שלהן. 13% מהמרוקאים הולכים עם הנבחרת הלאומית שלהם עד הסוף. בערב הסעודית, 6% מחובבי הספורט במדינה מהמרים על הירוקים כמי שצפויים לזכות בגביע העולם. אצל הקטארים והמצרים, ברזיל פייבוריטית עם 28%. אוהדים מאיחוד האמירויות, כווית, עיראק ואנגליה הולכים עם ארגנטינה ומסי.

תוצאות היום הראשון: בצל הדיווח על פרשת השוחד בין הקאטרים לשחקני אקוודור, ניחוש התוצאה הנפוץ ביותר בין השתיים, הוא 1:2 לנבחרת אקוודור. כמו כן, כלל האוהדים מנחשים תיקו 2:2 בין ספרד לגרמניה, צרפת תגבור על דנמרק 1:2, פורטוגל תנצח את אורוגוואי 1:2 ובלגיה תפתח עם ניצחון 1:2 מול קרואטיה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully