וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נאתכו: "לא הייתי מגיע לנבחרת אם לא הייתי חושב שאני מספיק טוב"

19.11.2022 / 18:30

הקפטן, שלא שותף נגד זמביה, אמר לקראת קפריסין (ראשון, 18:30): "אגיד לאלון לא להזמין אותי כשארגיש שלם עם זה". חזן: "המשחק נגד זמביה יעזור לנו. ערן זהבי? צריך שניים לטנגו". אלטמן ושבירו צפויים לעלות בחוד

סיכום אירועי היום בספורט, 18.11/ספורט1

נבחרת ישראל גברה ביום חמישי 2:4 דרמטי על זמביה במשחק הכנה לקראת מוקדמות אליפות אירופה 2024 שייצאו לדרך בחודש מרץ, וגם מחר (ראשון, 18:30) יארח "אצטדיון שלמה ביטוח" בפתח תקוה משחק של הנבחרת הלאומית - שהפעם תארח את קפריסין.

לקראת קפריסין אמר המאמן אלון חזן: "המטרה שלנו בראש ובראשונה היא לקדם את הנבחרת שלנו, כדי שלא נצטרך לעשות כל פעם התאמות לפי היריבה, אלא שנסגל לעצמנו את הדרך שבה אנחנו רוצים לשחק וגם את הרצון לנצח תמיד. אם אנחנו טובים מקפריסין? אני לא רוצה להשוות. אני יודע שאנחנו נבחרת טובה".

הרוטציה הצפויה: "יש שחקנים ששיחקו 90 דקות במשחק האחרון וחלקם הגיעו אחרי משחקים רבים באירופה ובליגה, ביברס נמצא בעומס גדול - ניסינו לחלק במשחק הקודם וננסה לעשות זאת גם הפעם ולאפשר לשחקנים לשחק".

על הקשר שלו עם נאתכו, שלא שותף במשחק הקודם: "אני לא מתכוון לתת לו שום דבר מתוך חסד או מרחמים, כל מה שהוא מקבל בנבחרת זה בזכות. אני זה שמקבל את ההחלטות ולצערי הוא לא שותף במשחק הקודם, אבל אני באמת משתדל לנטרל את היחסים שיש לי עם שחקנים מסוימים ואת הרגשות כדי לנהל את הדברים בצורה הכי מקצועית".

אלון חזן, מאמן נבחרת ישראל. שלומי גבאי
מתכנן רוטציה רחבה עוד יותר. חזן/שלומי גבאי

על החזרה של זמביה מפיגור כפול: "לשמחתי זה לא קורה לנו בדקות רבות בהרבה משחקים, אבל מול זמביה זה קרה. זה היה משחק הכנה קלאסי, כי דרך הדברים האלה רואים מה לא עובד נכון ויכול לעזור לנו כדי לשפר אותם להמשך".

חזן גם נשאל פעם נוספת על חסרונו של ערן זהבי: "הייתי שמח מאוד שערן זהבי יהיה חלק מסגל הנבחרת, אבל קרו דברים שלא אפשרו זאת. אני מאמין שכל דבר אפשר לפתור, אבל צריך שניים לטנגו".

לדבריו של חזן הוסיף הקפטן ביברס נאתכו: "נכון שיהיו משחקים שאשחק בהם קצת פחות, אבל זה בסדר. אני מודע לזה. כשאני על המגרש, אעשה את המקסימום. ביום שאהיה שלם עם זה שאני לא משחק אומר לאלון 'תודה ואל תזמין אותי'. אני ספורטאי ואני רוצה לשחק כמה שיותר, כמובן שהצלחת הנבחרת היא הכי חשובה, אבל אני מאמין שאני יכול לתרום, לא הייתי מגיע אם לא הייתי חושב שאני מספיק טוב - לא משעמם לי בבית".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
אלון חזן, מאמן נבחרת לישראל לצד ביברס נאתכו. שלומי גבאי
יש מה ללמוד מהמשחק נגד זמביה. חזן ונאתכו/שלומי גבאי

בשונה מהמשחק מול הזמבים, צפוי המאמן הלאומי אלון חזן לבצע מספר שינויים בהרכב - גם מתוך רצון לחלק עומסים וגם כדי להעניק לשחקני הסגל הרחב דקות חשובות עבורם בזירה הבינלאומית. כבר עתה ברור כי דניאל פרץ יעמוד בין הקורות ולמעשה יערוך הופעת בכורה. מיגל ויטור, כזכור, כבר שוחרר לחופשה בפורטוגל, ולא מן הנמנע שבמרכז ההגנה ישתפו פעולה שון גולדברג ורז שלמה. בהתקפה צפוי לפתוח עומרי אלטמן יחד עם איתמר שבירו.

הרכב משוער: דניאל פרץ , אלי דסה, רז שלמה, שון גולדברג, דורון ליידנר, דור פרץ, ביברס נאתכו, חמודי כנעאן, דין דוד, עומרי אלטמן, איתמר שבירו.

אוסקר גלוך, שחקן נבחרת ישראל. ברני ארדוב
בדרך להופעת בכורה בהרכב? גלוך/ברני ארדוב

מוקדם יותר גם נערכה מסיבת העיתונאים של קפריסין ובמהלכה טען המאמן טימור קצביה: "צפיתי בנבחרת ישראל ואני יודע שהיא טובה ושיש לה שחקנים איכותיים, אבל תמיד יש סיכוי לנצח - אפילו שלצערנו יחסרו לנו משחק שחקנים חשובים".

קצביה, שבעברו היה מועמד לאימון מכבי תל אביב, נשאל על ערן זהבי ואמר: "אני לא יודע מה הסיבה שהוא לא בנבחרת, הוא אחד השחקנים הכי טובים שיש לישראל. כנראה שיש שחקנים יותר טובים אם הוא לא פה, אבל לנו זה טוב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully