וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החיזוק בדרך? הפועל ירושלים במשא ומתן עם ארון האריסון

17.11.2022 / 18:16

האדומים עשויים להנחית את הגארד האמריקאי (28, 1.98), ששיחק בעבר באולימפיאקוס ובגלאטסראיי, ושוחרר לאחרונה מצדביטה לובליאנה. בשלוש הופעות העונה ביורוקאפ קלע שמונה נקודות בממוצע

תיקתקנו: סיכום אירועי היום בספורט, 17.11/ספורט1

הפועל ירושלים תחזור מחרתיים (שבת, 20:30) מפגרת הנבחרות הקצרה, כשתארח את הפועל גליל עליון בליגת העל, וייתכן שבקרוב היא תבצע שינוי ראשון בסגל. האדומים מנהלים שיחות עם הגארד האמריקאי ארון האריסון, ששוחרר לאחרונה מצדביטה לובליאנה.

האריסון (28, 1.98) יכול לחזק את ירושלים בדיוק בתחום שבו היא לוקה בחסר - ייצור נקודות. הוא נחשב לסקורר מצוין, ועבר בין היתר באולימפיאקוס, גלאטסראיי וטורק טלקום אנקרה.

ממוצעי הקריירה שלו ביורוקאפ עומדים על 14.5 נקודות (40.9% לשלוש), 2.7 ריבאונדים ו-2.5 אסיסטים. כששיחק במדי היוונים ביורוליג הוא קלע סל ניצחון מול מכבי תל אביב.

ארון האריסון, שחקן מכללת קנטאקי לשעבר. Andy Lyons, GettyImages
רקורד מעניין. האריסון/GettyImages, Andy Lyons

העונה התקשה האריסון להשתלב בצדביטה, שאליה הגיע בעקבות פציעתו של זוראן דראגיץ'. הוא הספיק לקלוע שמונה נקודות בממוצע בשלוש הופעות ביורוקאפ, אך המפתחות בקו האחורי הונחו בידיהם של יוגי פרל וג'וש אדאמס, והוא שוחרר לפני כשלושה שבועות. האריסון אינו המועמד היחיד לירושלים, שמקיימת משא ומתן עם מספר שחקנים נוספים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully