וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שרון ניסנוב התחייב בפני הבעלים האחרים שיחתום על הסכם המכירה

16.11.2022 / 17:40

הבעלים האחרון של הפועל תל אביב ששוכנע לחתום על ההסכם עם האמריקאים יידע את שותפיו שיעשה זאת בחמישי. על אף ההתקדמות, במועדון סקפטיים בנוגע לאפשרות שבדיקת הנאותות תעבור בהצלחה. וגם: הקבוצה תצא למחנה אימונים בקפריסין

קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 16.11/ספורט1

שרון ניסנוב, הבעלים היחיד של הפועל תל אביב שלא הסכים לחתום עד אתמול (שלישי) על ההסכם מול קבוצת הרוכשים האמריקאית, נכנע ללחצים והתחייב בפני שלושת הבעלים כי יגיע מחר למשרדו של עו"ד רועי רוזן בכדי לחתום על ההסכם עם קבוצת הרכישה האמריקאית. ניסנוב, שהיה לאחרון מבין הבעלים שעדיין לא חתם, היה אמור לעשות זאת עד היום בצהריים אך בשל עיסוקיו החתימה נדחתה.

לניסנוב נשלחו מסמכים המעידים על יכולתם הכלכלית של שלושת המשקיעים שמאחורי קבוצת הרכישה על מנת שישתכנע. פרט לבועז תושב, שלושת הבעלים האחרים סקפטיים בנוגע לעסקה ותוהים האם תצא לפועל לאחר בדיקת הנאותות.

הצעד של ניסנוב מגיע אחרי עוד מפגן מחאה מחוץ לביתו אתמול. במועדון הבינו לליבם של האוהדים, אבל טענו שהטענות כלפי ניסנוב לא נכונות. "יש כאן הסתה פרועה על משהו שלא קיים. ממציאים פנטזיה ומספרים שישקיעו, אבל לא תהיה עסקה כי אין באמת מי שייקח את הפועל תל אביב. זאת פיקציה".

בעלי הפועל תל אביב שרון ניסנוב. אריאל שלום
ישנה את דעתו? ניסנוב/אריאל שלום

חלק לא מבוטל מאוהדי הקבוצה מתחיל להבין שהרוכשים הפוטנציאליים הם לא החלום הרטוב שלהם וככל הנראה לא יוכלו לקחת את הקבוצה למחוזות טובים יותר ביחס לבעלות הנוכחית. מצד שני, הם כל כך רוצים לראות את הניסנובים מחוץ למועדון שהם רק מחכים להזדמנות למחות, מבלי לדעת באמת פרטים על הרוכשים הפוטנציאליים או על היכולת שלהם לסייע להפועל תל אביב.

במצב העניינים הזה, כשההסתה מתחילה להיות מסוכנת ויכולה להסתיים בצורה רעה, טוב יעשו בעלי הפועל תל אביב אם ירגיעו את השטח. המחאות עם שירי "אושוויץ', "שואה", "ניסנוב מת" וגידופים לאשתו, רק מרחיקות את הבעלים הבא של הפועל תל אביב. הגיע הזמן שגם הבעלים וגם האוהדים יעצרו לשנייה לנשום, ויקבלו את ההחלטה הנכונה עבור עתיד המועדון. אם זה לא יקרה, הפרשה הזאת יכולה להגיע למחוזות רעים, ובעיקר מיותרים.

אגב, במהלך פגרת המונדיאל תצא הפועל תל אביב למחנה אימונים בקפריסין בין התאריכים 27.11 ל-1.12. במהלך המחנה והפגרה דראפיץ' אמור לקבל החלטות סופיות לגבי מספר שחקנים, כאשר המאמן רוצה גם לעבוד על המערך ושיטת הלחץ דרך מספר משחקי אימון שייערכו בתקופה זאת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully