וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זאב גרינברג: "נמאס לנו, בית הדין והאוהדים הפורעים ניצחו אותנו"

15.11.2022 / 12:10

אחד מבעלי הפועל תל אביב בצל המגעים עם "הרוכשים האמריקאים": "תפקידנו הסתיים, נמסור את המועדון למי שמוכן לקחת. אם היה גיבוי מלא מהאוהדים, היינו משיגים עסקה טובה בשביל המועדון. הקהל יבריח גם את הבעלים הבאים"

תיקתקנו: סיכום אירועי היום בספורט, 15.11/ספורט1

בהפועל תל אביב קיימת סקפטיות בנוגע למכירת המועדון ל"קבוצה האמריקאית" שהבעיה בו עניין לאחרונה, אבל אחד מהבעלים, זאב גרינברג, מספר על הרצון העז שלו ושל חלק שותפיו למצוא מישהו אחר שיעמוד בראש הפועל תל אביב.

"הבנתי היטב את ההצעה ומי עומד מולנו, זו אכן עסקה מסובכת שספק רב אם אכן תקרה. בעניין הזה אני מסכים עם שרון ניסנוב", אמר גרינברג הבוקר (שלישי) והוסיף: "יחד עם זאת, לנו, שלושת הבעלים האחרים, פשוט נמאס. נמסור למי שיהיה מוכן לקחת, יותר טוב או פחות טוב. תפקידנו הסתיים, פשוט נמאס לנו".

גרינברג פירט: "איך אני או בעלים אחר יכול להמשיך להשקיע כשהקהל כל כך נגדנו? וזה שהפורעים מקבלים גיבוי ורוח גבית מבית הדין פשוט לא משאיר לנו ברירה. קהל לא מרוצה מתפרע, בית דין מעניש את הבעלים והמשוואה פשוטה. אז אנחנו מרימים ידיים. למה מגיע עונש למי שהותקף ופרס למי שתקף? כן אחריות שילוחית או לא, ברגע שגוזרים עונש של מיליוני שקלים על מי שאינו מסוגכל לעמוד בגזר הדין, זו התוצאה".

זאב גרינברג מקבוצת הרוכשים של הפועל תל אביב. יוסי ציפקיס
"2.5 מיליון שקל עלו לנו הרדיוסים". גרינברג/יוסי ציפקיס

הפועל תל אביב מרצה כעת עונש של שלושה משחקים ללא קהל, כשלאחר מכן היא תארח גם משחק רדיוס - זכר לאירועי הדרבי. גרינברג אמר היום: "כמו כל הבעלים שהיו, גם אותנו הפורעים ניצחו. הם גם ינצחו את הבעלים הבאים. 2.5 מיליון שקל עלו לנו הרדיוסים, מי מסוגל לממן דבר כזה? ובמשחק הראשון עם קהל זה יימשך. עד מתי? עצוב לי, אבל זה המצב".

גרינברג התייחס שוב ל"אמריקאים" ואמר: "אני לא יודע, אני באמת מקווה שזה ייצא לפועל, אבל אני מאוד סקפטי. בכל מקרה, כמו שאמרתי - מול האמריקאים או גורם אחר, אנחנו החלטנו שדי לנו. אני גם לא רואה אסון אם מישהו יחליף אותנו לכמה שנים ויעביר את זה הלאה, העיקר שהאגודה תמשיך להתקיים. זה הדבר היחיד שמניע אותנ. אם היה לנו גיבוי מלא מהאוהדים היינו ללא ספק משיגים עסקה יותר טובה להפועל תל אביב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully