וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חלום רחוק: גם בהפועל תל אביב פסימיים בנוגע ל"רוכשים" האמריקאים

עודכן לאחרונה: 15.11.2022 / 13:36

סביר להניח ששרון ניסנוב יחתום בסופו של דבר, אבל מרבית האנשים בקומת ההנהלה מאמינים שיתגלו בעיות בבדיקת הנאותות ומצפים ש"הקבוצה האמריקאית" תעלה דרישות לא ריאליות: "לא מדובר באנשים שבאים להשקיע בהפועל תל אביב"

תקציר: מכבי חיפה - הפועל תל אביב 2:5/ספורט1

לאחר ששלושה מבעלי הפועל תל אביב חתמו על הסכם הבסיס להעברת זכויות הניהול לקבוצת הרוכשים האמריקאית' ומנגד שרון ניסנוב לא חתם - היום (שלישי) נפגשה הנהלת המועדון כדי לדון בעסקה האפשרית ובפרטים שלה. מרבית הבעלים פסימיים, אבל בועז תושב ממשיך לקדם את העסקה מתוך רצון לשנות את מבנה הבעלות על המועדון.

לפי המתווה המדובר מי שאמור לעמוד בפרונט הניהולי של הקבוצה האמריקאית הוא דוד מיינצברג, שיחד עם אחיו מיכאל ושלושה משקיעים אמורים לפחות על הנייר להוביל את המועדון. בפועל, המרחק בין הרצון של החבורה לבין עסקה אפשרית עדיין גדול ותלוי בלא מעט תנאים.

בשלב הראשון, גם אם שרון ניסנוב יחתום, ייתכן שאחרי פגישת ההנהלה של האדומים, הם ידרשו מהאמריקאים התחייבות להשקעה ראויה לאורך מספר שנים ולא רק לשנה אחת. מעבר לכך, האחים ניסנוב מעדיפים שהקבוצה האמריקאית תרכוש את המועדון ולא תיקח עליה את זכויות הניהול בלבד.

שרון ניסנוב, איציק ניסנוב מבעלי הפועל תל אביב. לירון מולדובן
עוד מוקדם לברך על המוגמר. שרון ואיציק ניסנוב/לירון מולדובן

ישיבת ההנהלה היום מתקיימת מסיבות נוספות. שרון ניסנוב טען אתמול כי ישנה הסתה מכוונת נגדו במטרה שיחתום ושהוא לא נכנע ללחצים. הוא דיבר עם הבעלים האחרים והבהיר להם את ההסתייגויות שלו מהעסקה, ואף אמר שיסכים לחתום אם יראה רצינות מכיוון האמריקאים ונכונות להשקיע באופן אמיתי.

אגב, בימים האחרונים עלתה אפשרות שאם המועדון יעבור ידיים, הלוואות הבעלים שניתנו יוחזרו לבעלים דרף קופת המועדון בתשלומים לאורך מספר שנים, אך בינתיים אין כל סיכום בנושא. היום עלה על הפרק גם הרעיון להעביר את הזכויות ניהול עד למציאת רוכש ראוי.

חשוב לציין שמבחינת כל הבעלים הם רואים בהתפתחות האחרונה שלב התחלתי בלבד. כולם צופים לא מעט בעיות בעת בדיקת הנאותות, כמו גם דרישות נוספות של האמריקאים לבטוחות, לקיחת אחריות על התחייבויות וחובות שיתגלו בהמשך. לכן בשלב זה ישנה פסימיות בנוגע להצלחת העסקה בסיום ההליך. אחד הבעלים אמר אתמול: "אנחנו פסימיים כי אין כאן אנשים עם כסף שבאים להשקיע בהפועל תל אביב, אלא כאלה שמחפשים להרוויח. זה מאוד פשוט".

בינתיים, האוהדים כבר הפנימו את הנתונים ויגיעו הערב לביתו של ניסנוב בכדי למחות על כך שהוא לא חותם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully