וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנהלת סכנין תדון בעתידו של סילבס. לם, בלבול ורפואה הוזכרו כמועמדים

עודכן לאחרונה: 15.11.2022 / 9:04

בהנהלה חלוקים לגבי עתיד המאמן, כאשר גם בקרב השחקנים סילבס זוכה לתמיכה רחבה ואבו יונס מתלבט. גם שמו של גיא צרפתי הוזכר. שחקן: "אחרי הפגרה אנחנו חייבים לחזור לעצמנו"

תקציר: בית"ר ירושלים - בני סכנין 1:2/ספורט1

הנהלת בני סכנין תדון בנוגע להמשך דרכו של חיים סילבס כמאמן, כאשר יושב הראש מוחמד אבו יונס מתלבט מאוד בנושא. חלק מחברי ההנהלה משוכנעים שיש לבצע זעזוע מיידי כדי לנצל את הפגרה לבנייה של מאמן חדש ולהסתגלות של הסגל לדרישותיו, אלא שחלק אחר מחברי ההנהלה חושבים שסילבס הוא המאמן הטוב ביותר מבין כל אלו שפנויים בשוק.

חיים סילבס, מאמן בני סכנין. דני מרון
מקבל תמיכה מהשחקנים. חיים סילבס/דני מרון

גם בקרב השחקנים סילבס זוכה לתמיכה רחבה. אם אבו יונס יחליט לבצע זעזוע, לקבוצה יש שלושה מועמדים עיקריים - בני לם, מרקו בלבול וקובי רפואה, כאשר כמה מקורבים להנהלת המועדון אף העלו את שמו של גיא צרפתי , עוזר מאמן מכבי חיפה, אך נראה בשלב זה שההנהלה מתמקדת בשלושת הראשונים.

עם או בלי קשר למעמד המאמן, בקבוצה התאכזבו מאוד מההפסד לבית"ר ירושלים, כאשר בסיום המשחק שוחחו השחקנים שיחות פנימיות בהן לא הצליחו לשים אצבע מדוע אחרי פתיחת עונה טובה, הקבוצה הידרדרה ביכולת שלה. "אין לנו הסבר", אמר שחקן, "משהו לא טוב קורה. אחרי הפגרה אנחנו חייבים לחזור לעצמנו כי יש כאן קבוצה שחייבת להיות בפלייאוף העליון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully