וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן שהר בריאיון: "מחקו אותי מהרדאר". יספוג קנס ממכבי חיפה

14.11.2022 / 21:17

החלוץ שלא נכלל העונה בסגל הירוקים, אמר בריאיון לחדשות 13: "שואלים אם פרשתי, זה מעליב. קשה לשבת ביציע". יעמוד לוועדת משמעת במועדון. יעקב שחר לשחקנים: "עשיתם דבר בלתי רגיל"

תקציר: מכבי חיפה - הפועל תל אביב 2:5/ספורט1

מאז אותן שתי דקות בהפסד 3:1 למכבי תל אביב, במשחק שבסיומו חגגה מכבי חיפה אליפות שנייה ברציפות, בן שהר לא לבש שוב את החולצה הירוקה. החלוץ בן ה-33 נפצע לאחר מכן, אבל גם כשהתאושש והבין שהוא לא נמצא בתוכניות של ברק בכר, בחר להישאר תחת החוזה שלו במועדון. הוא המשיך להתאמן וגם לשבת ביציע, בלי להיכלל בסגל אפילו פעם אחת.

כעת, אחרי היציאה לפגרת המונדיאל, הוא התראיין לחדשות 13 ואמר: "מאוד קשה לשבת ביציע, במיוחד שזה משחק אחרי משחק אחרי משחק ושום דבר לא משתנה. כמו אריה בכלוב, שמאוד מאוד רוצה ולא נותנים לו. אני בטופ 3 מתאמנים, גם מבחינת ספרינטים וגם מבחינת יכולת. אני נראה טוב ומתאמן טוב. אמרתי לעצמי, לפחות אקבל צ'אנס. יש עונה חדשה, הרבה עומסים, אז למה לא אני? לא תשמע אותי אומר מילה רעה על ברק, הוא אימן אותי שנים, גם בהפועל באר שבע. אבל באתי לספר את הסיפור שלי".

שהר המשיך: "אנשים לא יודעים מה קורה איתי, שואלים אם פרשתי. זה מעליב. הכמה חודשים האלה מחקו אותי מהרדאר ואמרתי לעצמי שאני חייב לדבר כדי שיבינו מה קורה איתי. כל אחד ממכבי חיפה היה עושה אותו דבר, אולי אפילו לפני. במגרש לא יכולים לראות אותי, לדבר אסור לי, אז מה? הקריירה תחלוף לי ככה? לא. יש לי עוד הרבה מה לתת. בחיים לא הייתי רעב כל כך להראות את עצמי כמו עכשיו".

על הדומיננטיות של אמא שלו: "היא אוהבת אותי ופועלת מהרגש, אבל אני לא מסכים עם הדרך שלה. אמרתי לה את זה גם. ברק הכיר אותי עם אמא שלי, אז אני מקווה שלא זו הסיבה".

בן שהר שחקן מכבי חיפה. מאור אלקסלסי
סוף הדרך בירוק. בן שהר/מאור אלקסלסי

שהר קיים את הריאיון הזה ללא אישור ממכבי חיפה. הוא יעמוד לוועדת משמעת בתוך המועדון וצפוי לקנס כבד.

החלוץ הגיע למכבי חיפה בקיץ 2021 וכבש במדיה שלושה שערים ב-36 משחקים בכל המסגרות. בליגה הוא פתח רק בשני משחקים ונכנס עוד 18 פעמים כמחליף.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך להיראות ולהרגיש מצוין, לחיות בריא ולהפחית במשקל?

בשיתוף TI SWIM
נטע לביא, יעקב שחר, ברק בכר באירוע של מכבי חיפה. מכבי חיפה, אתר רשמי
העניקו כדור חתום. נטע לביא וברק בכר עם יעקב שחר/אתר רשמי, מכבי חיפה

מכבי חיפה סגרה אתמול את הסיבוב הראשון עם ארבע נקודות יתרון בפסגה והנשיא יעקב שחר אמר לשחקנים בארוחה הקבוצתית לאחר ה-2:5 על הפועל תל אביב: "11 ניצחונות מ-13 משחקים זה דבר פנטסטי. עשיתם דבר בלתי רגיל. תחזרו מהחופש ויש לנו עוד הרבה עבודה". לפני כן ברק בכר והקפטן נטע לביא העניקו לשחר את כדור ליגת האלופות, חתום על ידי כל הצוות והשחקנים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully