וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דראפיץ' כעס על שחקני הפועל תל אביב: "הפסקתם לשחק, תהיו אמיצים"

עודכן לאחרונה: 14.11.2022 / 19:18

מאמן הפועל תל אביב לא אהב את ההתבטלות בתבוסה בחיפה. חילוקי דעות בין הבעלים בנוגע למכירת המועדון, 5-6 שחקנים מתנדנדים

תקציר: מכבי חיפה - הפועל תל אביב 2:5/ספורט1

מעטים בהפועל תל אביב הופתעו מהתבוסה אמש (ראשון) 5:2 למכבי חיפה. אמנם לקבוצה היו דקות רבות בהן שיחקה היא טוב, אך גורמים במועדון הודו כי "אחרי ה-0:3 המשחק נגמר, אם חיפה הייתה צריכה להבקיע כפול היא הייתה עושה את זה. נשברנו מהר ואנחנו חייבים להתחזק, זה הסיפור".

דראפיץ' הגיע למשחק במערך של 5 שחקני הגנה, אך עם רצון ללחוץ את חיפה בחלקים מסוימים של המשחק ורצה לראות קבוצה דומיננטית על המגרש. זה התחיל טוב עד השער הראשון של חיפה, שאחריו איבדו שחקני הפועל תל אביב את הביטחון ואת המשחק. שחקנים אמרו בסיום כי "במהלך חלק גדול מהמשחק שטפנו ונראינו יותר טוב מכל משחק אחר, אבל אפשר להגיד שזה היה גארבג' טיים. קיבלנו גולים קלים שגמרו את המשחק".

במחצית דראפיץ' ביקר את שחקניו ומנגד ניסה להרים אותם. המאמן אמר להם: "התחלתם מצוין, הייתם ראשונים לכדורים, לחצתם טוב, הנעתם. אחרי הגול פתאום הפסקתם לשחק. אתם צריכים להיות יותר חזקים ויותר אמיצים במצבים כאלה, להמשיך כרגיל ולא להישבר".

עלי מוחמד שחקן מכבי חיפה מול יהב גורפינקל שחקן הפועל תל אביב. דני מרון
דקות ארוכות של גארבג' טיים/דני מרון

הפועל תל אביב תצא לפגרה כאשר לאחר מנוחה קצרה ירצה דראפיץ' לערוך מחנה אימונים ולהתחיל לנסות ולהטמיע את הדרך שלו. בנוגע לשחרור שחקנים וצירוף שחקני רכש, הבהירו במועדון כי עד ל-6 לדצמבר, מועד חצי גמר גביע הטוטו, לא יתקבלו החלטות: "יהיו עוד 3-4 משחקים לפני חלון ההעברות של ינואר וזו הזדמנות למי שירצה להוכיח לדראפיץ' שמקומו בקבוצה".

במועדון מדברים על רצון לשחרר 4-5 שחקנים ובמקביל לצרף לפחות שלושה שחקנים משמעותיים - אבל לעשות זאת בלי להגדיל משמעותית את התקציב. הזרים סטפן מרינוביץ', גודפריד רומארטו ופאבלו גונסאלס מתנדנדים, כמו גם שלומי אזולאי, סינטאיהו סלליך ועידן ורד.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
סטפן מרינוביץ' שוער הפועל תל אביב. דני מרון
בין השחקנים שעתידם עדיין לא ברור. מרינוביץ'/דני מרון

בנוגע לקבוצת אנשי העסקים האמריקאית-בריטית, השיחות בין הצדדים נמשכות, אך עדיין אין הסכמה מלאה של כל קבוצת הרוכשים מאחד ולא של כל בעלי הפועל תל אביב מנגד. יתרה מכך, שרון ניסנוב וזאב גרינברג חושבים שהמתווה הנוכחי אינו ראוי וכי נכון יותר לבדוק אופציות טובות יותר. מצד שני, בועז תושב מנסה לקדם את המתווה וישנה מתיחות בין הבעלים בנוגע לעסקה. אף אחד מהצדדים לא רוצה שהדברים יגיעו לכדי פיצוץ והשיחות יימשכו היום.

בסביבתו של ניסנוב אמרו אתמול: "זה לא העניין אם הוא יחתום או לא על מתווה העסקה. יהיו עוד דברים בדרך, כולל בדיקת הנאותות ונראה שהסיכויים שזה ייצא לפועל נמוכים. אנשים שלא רוצים לשלם על הפועל תל אביב לא באמת יכולים להחזיק אותה. מי שחושב שאפשר לעשות רווח על הפועל תל אביב זה לא רציני, הפועל תל אביב זה פילנתרופיה נטו. נעשים מאמצים למצוא רוכש שבאמת יכול לקדם את הפועל תל אביב, ואם לא אז משקיע שיקבל אחוזים וזכויות ניהול. יש כמה על הפרק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully