וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אצילי ושרי סוחבים את מכבי חיפה ל"דברים שלא נעשו כאן מעולם"

עודכן לאחרונה: 14.11.2022 / 8:13

מכבי חיפה דורסת למרות העומס, בקבוצה חוגגים את ה-2:5 על הפועל תל אביב והכושר האדיר של שני הכוכבים: "עושים גולים מכלום". בכר גאה ב"אנרגיות", אופטימיות ממצב הפצועים, אבו פאני לא אהב את הדיווחים עליו בתקשורת

תקציר: מכבי חיפה - הפועל תל אביב 2:5/ספורט1

שמחה גדולה וגאווה גדולה במכבי חיפה אחרי הניצחון המרשים אתמול (ראשון) 2:5 על הפועל תל אביב, שהיה מוחץ ומהנה. עוד לפני המשחק ברק בכר ביקש משחקניו לסיים את הסיבוב במשחק שיוכיח את היכולת של הקבוצה, ובסופו של המשחק החמיא בכר לשחקנים שכעת ייצאו לחופש. בעוד שבועיים הקבוצה תחזור לאימונים מלאים. "זה אדיר שסיימנו את הסיבוב בצורה הזו אחרי כל המסע באירופה". אמר שחקן בקבוצה, "הניצחון אתמול היה הצהרת כוונות".

שחקן מכבי חיפה עומר אצילי חוגג עם צ'ארון שרי. דני מרון
צמד קטלני, כל ההבדל. שרי ואצילי/דני מרון

הדאגה היא דילן בטובינסיקה, שנכנס אל המשחק במחצית השנייה ויצא אחרי זמן קצר. השחקן ייבדק אך בחיפה יש אופטימיות זהירה שהשחקן לא החמיר את הפציעה והוא יהיה כשיר אחרי החזרה מהפגרה. גם שון גולדברג שחש כאבים חזקים בגב צפוי להיות כשיר אחרי הפגרה, כשהתקווה הגדולה היא בנוגע לדולב חזיזה שאמור לצאת עם הקבוצה למחנה האימון בסלוניקי ואחרי הפגרה לעמוד לרשותו של בכר.

בקבוצה החמיאו כמובן לצ'ארון שרי ולעומר אצילי שכיכבו בניצחון. אצילי שעבר שבוע קשה מבחינתו עם הפרישה מהנבחרת החזיר על המגרש אחרי הארכת חוזהו והתמיכה מהמועדון, וסחט מחמאות אדירות. "בדרך כלל יש בקבוצה שחקן אחד שהוא שובר שוויון", אמר שחקן בקבוצה, "לנו יש את עומר ואת צ'ארון שבכל רגע נתון יכולים לעשות מכלום גול".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
עומר אצילי, נטע לביא שחקני מכבי חיפה. דני מרון
הכל הולך חלק מהמצופה. מכבי חיפה/דני מרון

"אני שמח שהצלחנו להביא את האנרגיות", אמר בכר על קבוצתו, שנראית דוהרת לאליפות שלישית ברציפות, "דיברנו לפני המשחק שאנחנו רוצים לצאת לפגרה עם נצחון כזה. בסוף סיימו את המשחק שחקנים פצועים והפגרה באה בזמן כדי לנוח ואחריה נרצה לעשות דברים שלא עשו כאן מעולם וזה לזכות באליפות בעונה של ליגת האלופות*. על אצילי אמר בכר: "אנחנו שמחים שהוא סגר לארבע שנים. עומר כל השנים שלו במכבי חיפה ידע להתנתק ולהביא את עצמו. יש לו אופי חזק ואנחנו שמחים שהוא איתנו".

מוחמד אבו פאני שחקן מכבי חיפה חוגג שער. דני מרון
"זו שיחה סגורה וזה לא צריך לעניין אף אחד, והיא לא צריכה לצאת לתקשורת. אם בגלל השיחה הזו לא זומנתי..."/דני מרון

גם מוחמד אבו פאני, שקיבל עירוי בסיום אתמול לאחר שלא חש טוב, דיבר לאחר המשחק בו כבש שער על אי זימונו לנבחרת. "מאכזב מאוד לא לקבל זימון לנבחרת, ושיהיה חד משמעי - לא הצבתי תנאים או תנאי לאף מאמן מעולם. אשמח לעלות בכל מקום ואשחק מהספסל אם אתבקש. השיחה האחרונה שלי עם אלון חזן או כל גורם בנבחרת הייתה בסוף מאי, זו שיחה סגורה וזה לא צריך לעניין אף אחד, והיא לא צריכה לצאת לתקשורת. אם בגלל השיחה הזו לא זומנתי זו החלטה של מאמן". על היכולת שלו אמר: "מאז שנסגר החלון אני כל כולי בקבוצה אני שמח שהצלחנו לצאת לפגרה בצורה כזו. הרגשתי אתמול לא טוב אבל אני משחק בשביל המועדון ואם אני צריך לעלות חולה אעשה את זה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully