וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאיוס סובל ממתיחה וייעדר מול מכבי חיפה. בכר: "חייבים להיראות הרבה יותר טוב"

עודכן לאחרונה: 13.11.2022 / 15:59

מאמן מכבי חיפה דרוך לקראת המשחק האחרון לפני פגרת המונדיאל ולא צפוי לבצע רוטציה נרחבת, בטובינסיקה צפוי להיכלל בסגל. מאמן הפועל תל אביב שוקל האם לפתוח עם חמישה בהגנה (א', 20:30)

תקציר: הפועל חיפה - מכבי חיפה 1:0/ספורט1

מכבי חיפה

האלופה תקווה לצאת לפגרה עם ניצחון נוסף, שלאחריו תוכל סוף סוף לנוח. בחיפה סגרו מחנה אימונים בסלוניקי אליו ייצאו לקראת החזרה מהפגרה. דילן בטובינסיקה יהיה בסגל וצפוי אף לשחק, אך עדיין לא ברור האם יפתח בהרכב. למרות העומס הגדול, המאמן ברק בכר לא צפוי לעשות הרבה רוטציות לאור הפגרה הקרובה.

"ברור שאחרי מה שעברנו בתקופה הארוכה הזאת, תמיד כיף לסיים במקום הראשון", אמר ברק בכר, שמקווה לראות יכולת טובה יותר ממה שהציגו שחקניו בדרבי החיפאי: "נשאר עוד משחק אחד ואנחנו חייבים להיראות הרבה יותר טוב ממה שנראינו. בצד השני יש מאמן שיודע כדורגל, שיודע להעניש אם אתה בא בתקופה לא טובה. אנחנו חייבים להרים את עצמנו, לנוח כמו שצריך, להתכונן למשחק קשה ולסיים את התקופה הזאת עם ניצחון טוב. בכל המשחקים האחרונים מול הפועל תל אביב תמיד היה קשה, וכך יהיה גם הפעם. אין תירוצים ואין שום דבר. היציע הצפוני הוא כוח ואני שמח שהוא יהיה שוב במשחק".

נטע לביא הוסיף: "הדרך מאוד חשובה לנו, בכל המשחקים אנחנו רוצים לנצח. אנחנו מגיעים מאוד מוכנים לכל משחק, גם מנטלית, גם טקטית וגם פיזית, וזה עוזר לנו לנצח משחקים. זו תקופה עמוסה אבל כיף לשחק כדורגל".

נטע לביא שחקן מכבי חיפה. מאור אלקסלסי
נהנה מהעומס. לביא/מאור אלקסלסי

הפועל תל אביב

הפועל תל אביב תגיע לחיפה בידיעה שכל תוצאה פרט להפסד תהווה להישג גדול. המאמן סלובודן דראפיץ' בדק אופציות רבות באימון וביצע שינויים, כאשר על ה-11 יחליט רק היום בהתאם לרעננות השחקנים. הישאם לאיוס סובל ממתיחה וייעדר, במקומו בקישור צפוי לפתוח ניב זריהן.

דראפיץ' בדק אפשרות לחזור לחמישה שחקני הגנה עם יהב גורפינקל כבלם השמאלי, נבדקה האפשרות שעידן ורד ישולב בקישור במערך של ארבעה שחקנים בהגנה וגם האפשרות לשחק עם חלוץ בודד, כך שהמאמן עדיין לא סגור על ה-11. כ-3,000 אוהדים אמורים ללוות את הקבוצה לחיפה.

חבילת סלוללר בזול

למבצע הזה אי אפשר לסרב! 4 מנויים ב-100 וגם חודש ראשון חינם!

לכתבה המלאה
שחקן הפועל תל אביב יהב גורפינקל. אריאל שלום
יפתח כבלם מול קבוצת נעוריו? יהב גורפינקל/אריאל שלום

טריוויה

* 150 מפגשי ליגה היו בין הקבוצות עד כה. מכבי חיפה מובילה 41:69 בניצחונות, ועוד 40 משחקים הסתיימו בתיקו.

* 14 מפגשי הליגה האחרונים הניבו 13 ניצחונות ירוקים (כולל רצף פעיל של שבעה) מול ניצחון בודד של הפועל תל אביב (1:2 בחיפה במאי 2020, במסגרת הפלייאוף העליון).

* מכבי חיפה, שהבטיחה את אליפות הסיבוב במחזור הקודם, נותרה הקבוצה היחידה בליגה שעדיין לא סיימה העונה בתיקו.

* מכבי חיפה מחזיקה במאזן ביתי מושלם עד כה. זה הרצף הכי טוב שלה בפתיחת עונה מאז 2009/10, אז ניצחה בכל תשעת משחקי הבית הראשונים (בקרית אליעזר).

* לירוקים עדיין אין שער ברבע השעה הראשונה. הגול הכי מוקדם שלהם העונה היה בדקה ה-21 (עומר אצילי מול נס ציונה במחזור הרביעי).

* הפועל תל אביב סופרת 315 דקות ללא שער חוץ, מאז שעומר סניור כבש את השלישי בהפסד 4:3 לסקציה נס ציונה באצטדיון בפתח תקוה.

הרכבי הקבוצות

שופט: שניר לוי
אצטדיון: חיפה
קהל: 29748

משחקי המחזור ה-13:

שבת, 15:00: מ.ס. אשדוד - מכבי נתניה (ספורט4)
שבת, 17:30: הפועל חדרה - סקציה נס ציונה
שבת, 19:30: מכבי תל אביב - הפועל חיפה (ספורט2)

ראשון, 19:00: מכבי בני ריינה - הפועל ירושלים
ראשון, 20:00: עירוני קרית שמונה - הפועל באר שבע (ספורט4)
ראשון, 20:30: מכבי חיפה - הפועל תל אביב

שני, 20:15: בית"ר ירושלים - בני סכנין (ספורט1)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully