וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בואטנג יחזור בריינה, זיו אריה: "השחקנים מחכים לפגרה"

12.11.2022 / 17:55

הפועל ירושלים מקווה לחזור למסלול הניצחונות, אופק ביטון וטוגי צפויים לשוב להרכב (ראשון, 19:00). מימר: "נצטרך לכבד אותם"

תקציר: סקציה נס ציונה - מכבי בני ריינה 3:3/ספורט1

הפועל ירושלים

אחרי סיבוב ראשון מרשים שמציב אותה במקום הרביעי, הפועל ירושלים רוצה לחזור למסלול הניצחונות ולהגדיל עוד יותר את הפער מהקבוצות האחרות שרוצות את הכרטיסים לפלייאוף העליון. אופק ביטון צפוי לחזור להרכב יחד עם וויליאם טוגי, אחרי שלא פתחו בהפסד הביתי למכבי תל אביב.

המאמן זיו אריה אמר לקראת המשחק מול בני ריינה: "אחרי שני הפסדים מבלי להבקיע אנחנו רוצים לעשות דברים אחרת, זה משחק נגד קבוצה קשה במגרש קשה. השחקנים כבר רוצים לצאת לפגרה, אבל כולם רוצים לעשות זאת במצב רוח טוב".

גוני נאור הוסיף: "לא מרגישים עומס של שלושה משחקים בשמונה ימים, יש דברים הרבה יותר קשים מזה. אנחנו מוכנים לזה פיזית ומנטאלית ואוהבים לשחק כמה שיותר".

שחקן הפועל ירושלים גוני נאור. דני מרון
לא מרגיש עומס. גוני נאור/דני מרון

בני ריינה

מכבי בני ריינה תארח הערב את הפועל ירושלים ותנסה לצבור נצחון נוסף, לפני היציאה לפגרת המונדיאל. העולה החדשה רשמה סיבוב טוב מבחינתה ונצחון נוסף הערב, יבסס אותה במרכז הטבלה. המאמן שרון מימר יקבל בחזרה לסגל את ריצ'רד בואטנג, שסיים לרצות עונש הרחקה וצפוי לשוב להרכב. בקבוצה שמחו לקבל אמש את זימונו של מופלאח שלאעטה לסגל הנבחרת הצעירה, אחרי שהפך לשחקן הרכב קבוע בריינה מפתיחת העונה והוא מציג יכולת טובה מאוד, במדי העולה החדשה.

"מתכוננים למשחק הזה כמו שאנחנו מתכוננים לכל משחק. זה משחק שאנחנו רוצים להביא בו נקודות ולצאת לפגרה עם סך נקודות טוב", אמר המאמן מימר לקראת המפגש. "עשינו סך הכל עבודה טובה ואפשר לשפר אותה במשחק הזה ואז לצאת לפגרה ולהכין אותה להמשך העונה".

על היריבה הפועל ירושלים: "אנחנו משחקים מול קבוצה מאוד חזקה, שלא סתם נמצאת במקום שבו היא נמצאת. גם אם חושבים שהיא נמצאת בתקופה פחות טובה, מדובר בקבוצה מאוד חזקה שיכולה לעשות לנו חיים קשים, זה בטוח. נצטרך לכבד אותה ולבוא לעבוד קשה, כמו שאנחנו עושים בכל משחק. נצטרך לעשות דברים בצורה מדוייקת כדי לצאת עם נקודות מהמשחק הזה".

המאמן נשאל בנוגע לתיקון הטעויות מהתיקו מול נס ציונה והשיב: "ראינו את המשחק שלנו מול נס ציונה. השיטה והשחקנים פחות מעניינים, אנחנו לא קבוצה שצריכה לספוג שלושה שערים במשחק, אנחנו שווים יותר מזה. מצד שני הראנו הרבה אופי וידענו לחזור ולהביא דברים התקפיים במשחק הזה ואת זה נצטרך להמשיך ולעשות. אנחנו משחקים בבית ואני מקווה שיבוא הרבה קהל לתמוך בנו, כי יש להם חלק גדול, באיכות של הקבוצה. הצוות והשחקנים מרגישים הרבה יותר מחוייבים, כשיש מאחוריהם קהל תומך".

הרכב משוער: אריק ינקו: מופלח שלאעטה, סאמביניה, לוקאס שפנדלהופר, אשרף רבאח, אלכסנדר נויוק, גיא חדידה, ריצ'רד בואטנג, אחמד עאבד, שלומי אזולאי, אוסמה חלאיילה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
שרון מימר, מאמן מכבי בני ריינה. ברני ארדוב
"אנחנו משחקים מול קבוצה מאוד חזקה". מימר/ברני ארדוב

טריוויה

* מפגש היסטורי בין שתי קבוצות שעד לא מזמן בילו בליגות הנמוכות. הפועל ירושלים (בימיה כהפועל קטמון) עלתה מליגה א' בסיום עונת 2014/15 ואילו מכבי בני ריינה עלתה רק שנתיים לאחר מכן מליגה ג' ופילסה דרכה במהירות עד לליגה הבכירה.

* הפועל ירושלים רשמה ארבעה הפסדים בששת המחזורים האחרונים, אבל בחוץ נוצחה רק פעם אחת עד כה וספגה רק שלושה שערים כאורחת - פחות מכל קבוצה אחרת בליגה.

* בני ריינה היא היחידה פרט לשתי החיפאיות שעדיין לא כבשה העונה ברבע השעה הראשונה. השער הכי מוקדם שלה היה בדקה ה-20 (ריצ'רד בואטנג בהפסד 2:1 למכבי נתניה במחזור ה-10).

* שרון מימר פגש את הפועל ירושלים וזיו אריה פעמיים בעונה שעברה כמאמן בני סכנין: בחוץ סיים ב-0:0 ובבית ניצח 1:2.

משחקי המחזור ה-13:

שבת, 15:00: מ.ס. אשדוד - מכבי נתניה (ספורט4)
שבת, 17:30: הפועל חדרה - סקציה נס ציונה
שבת, 19:30: מכבי תל אביב - הפועל חיפה (ספורט2)

ראשון, 19:00: מכבי בני ריינה - הפועל ירושלים
ראשון, 20:00: עירוני קרית שמונה - הפועל באר שבע (ספורט4)
ראשון, 20:30: מכבי חיפה - הפועל תל אביב

שני, 20:15: בית"ר ירושלים - בני סכנין (ספורט1)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully