וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קלטינס: "אפשר לעשות משהו יפה, מכבי חיפה איבדה נקודות העונה"

11.11.2022 / 12:40

קשר הפועל תל אביב לקראת המשחק בכרמל ביום ראשון (20:30): "מי שמגיע בגישה שהוא בא להפסיד - יפסיד". דראפיץ': "אסור לטעות נגד הגדולות"

תקציר: הפועל תל אביב - בית"ר ירושלים 1:2/ספורט1

הפסד בודד ספגה הפועל תל אביב בחמשת המחזורים האחרונים בליגת העל, במהלכם ניצחה שלושה משחקים וקפצה ממתחת לקו האדום ועד המקום השמיני, אבל ביום ראשון מצפה לאדומים משחק חוץ מול האלופה והמוליכה מכבי חיפה, והאדומים מאוד רוצים להמשיך במומנטום ולהימנע מהפסד במשחק האחרון לפני היציאה לפגרת המונדיאל.

ביום רביעי גברה הפועל תל אביב על בית"ר ירושלים 1:2 דרמטי במשחק שנערך ללא קהל וכעת היא תתארח בכרמל אצל מי שתסיים כאלופת הסיבוב הראשון בליגה מול כ-30 אלף צופים אחרי שהתקבל ערעור מכבי חיפה וייפתח היציע הצפוני באצטדיון.

שחקן הפועל תל אביב דוד קלטינס. אריאל שלום
"מכבי חיפה כבר איבדה נקודות העונה". קלטינס/אריאל שלום

היום ערכה הקבוצה את מסיבת העיתונאים ובה אמר הקשר דוד קלטינס: "אנחנו רוצים שהמשחק יהיה יותר שוטף, שנהיה יותר מרשימים, אבל אנחנו במקום שאנחנו צריכים לקחת את הנקודות וזה יותר חשוב הכל. הפגרה הזו היא גם הזדמנות מצוינת בשבילנו, בשביל סלובו, כדי להכין אותנו לדרישות שלו ואני בטוח שזה יעשה לנו טוב".

עוד אמר קלטינס לקראת הנסיעה לחיפה: "מי שמגיע בגישה שהוא בא להפסיד - יפסיד, ככה זה בכדורגל ובחיים בכלל. אנחנו יודעים שאנחנו יכולים לעשות משהו יפה בחיפה והכל יכול להיות. מכבי חיפה כבר איבדה נקודות העונה".

לפני כן דיבר גם המאמן סלובודן דראפיץ', שהודה: "השחקנים עושים עבודה יוצאת מן הכלל ואנחנו יודעים שאנחנו יכולים לשחק עוד יותר טוב. אין ספק שקצב צבירת הנקודות בחמשת המשחקים האחרונים הוא טוב, אנחנו בהחלט במגמת שיפור, אבל אסור לטעות נגד הגדולות - כשאתה משחק נגד מכבי חיפה, מכבי תל אביב והפועל באר שבע אתה יכול להיענש על כל טעות".

שינויים אפשריים בהרכב: "בגלל שזה משחק שלישי תוך שבוע אז אנחנו קודם כל מסתכלים מי עייף, יש הרבה שחקנים שגם כואב להם, אבל אני מאמין שיהיה לי סגל מלא. בפגרה נקיים מחנה אימונים ונראה איך עולים מדרגה ומקפיצים את היכולת, אנחנו רוצים להרגיש נוח עם איך שאנחנו משחקים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully