וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיבור הסיבוב החלומי של חיפה: "לביא טוב יותר מאשר לפני הפציעה"

10.11.2022 / 7:36

אחרי הניצחון המתוק בדרבי שהבטיח את הפסגה עם היציאה לפגרה, האלופה מודה שהתעלתה מעל הציפיות, וחוגגת את יכולת השיא של הקפטן: "השתדרג בכל פרמטר אפשרי". עופרי ארד עשוי לעזוב בינואר, ויבדוק אפשרויות בחו"ל. ג'וש כהן מחוץ לסגל ארה"ב למונדיאל

תקציר: הפועל חיפה - מכבי חיפה 1:0/ספורט1

1. שמחה גדולה במכבי חיפה אחרי הניצחון 0:1 בדרבי. הירוקים אמנם התאכזבו מהיכולת שהציגו, אבל יודעים שיש חשיבות גדולה לניצחונות גם במשחקים כאלה. "לא צריך להתנצל על ניצחונות. נכון שהיינו לא טובים, אבל יש משחקים שפשוט חשוב לנצח", אמר אחד השחקנים. ברק בכר הזהיר את שחקניו ממשחק אגרסיבי מאוד, אך בסיום הודה שהופתע כאשר המשחק לא גלש לפרובוקציות ואלימות.

"היה משחק על מי מנוחות של שתי הקבוצות, אבל קשה לבוא בטענות לשחקנים בתקופה כזו", ניתח בכר. "השגנו מה שהיינו צריכים בצורה קשה, אבל יש ניצחונות שהם חשובים גם ביכולת לא טובה ובטח בדרבי. כל המשחק של הקבוצה והתבניות לא היו טובים, לא באנו לקבל את הכדור ולא היינו מספיק אמיצים".

הניצחון הבטיח שחיפה תצא לפגרת המונדיאל מהמקום הראשון, ואפילו תצליח יותר ממה שדמיינה בתחילת העונה. הירוקים סימנו לפני תחילת העונה יעד: לעלות לליגת האלופות, ולסיים את הסיבוב הראשון כשהם במרחק של משחק אחד ממכבי תל אביב והפועל באר שבע. כעת הם יתרון של ארבע נקודות עליהן. "אנחנו מסיימים סיבוב חלומי מבחינתנו", אמר גורם במועדון. "היה חשש אמיתי של כל המערכת שליגת האלופות תפגע בקבוצה בליגה, אבל בסוף צלחנו את זה בגדול".

שחקני מכבי חיפה חוגגים: רמי גרשון, מאוויס צ'יבוטה, רז מאיר. מאור אלקסלסי
הרבה מעל כל שדמיינו בתחילת העונה. חיפה חוגגת/מאור אלקסלסי

2. למרות היכולת הלא טובה, בחיפה החמיאו רבות לקפטן נטע לביא. בסיום העונה הקודמת כאשר ברק בכר התעקש להחזיר את לביא מהפציעה ולתת לו את המקום בהרכב, הוא ספג ביקורות גדולות ואפילו בקרב האוהדים הירוקים היה מי שאיבד את הסבלנות וכבר הספיד את השחקן שחזר מפציעה לא פשוטה. העונה לביא הופך לאחד השחקנים הטובים בקבוצה ועושה רושם שהוא בכושר הטוב בקריירה שלו. "נטע יותר טוב עכשיו מאשר איך שהיה לפני הפציעה. הוא פשוט שדרג את המשחק שלו בכל פרמטר אפשרי", אמרו בקבוצה.

לביא סחט מחמאות בייחוד על מהלך בתוך תוספת הזמן אז לא ויתר על כדור שהיה נראה אבוד, השתלט עליו והחל בהנעת כדור שהעבירה מעל דקה עבור הירוקים, בדרך לשמירה על היתרון. "אני לא הכי מהיר בקבוצה, אבל גם לא הכי איטי", צחקק לביא כאשר נשאל על הספרינט באותו מהלך, וסיכם את המשחק: "אנחנו מאוד שמחים, כי הדבר הכי חשוב זה 3 נקודות. שלשום אמרתי במסיבת העיתונאים שרוני מאמן מצויין שמאמן בצורה טקטית טובה, ואני חושב שצדקתי. מצאנו שטחים אבל לא היינו חדים, לשמחתנו עברנו את המשחק בשלום. באופן אישי אני מרגיש בכושר טוב, אבל יודע שעוד צריך להשתפר".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
נטע לביא שחקן מכבי חיפה. מאור אלקסלסי
בשיאו. לביא/מאור אלקסלסי

3. כעת הירוקים יתפנו להכנות לקראת המשחק מול הפועל תל אביב. הירוקים שמחו מאוד מהבשורה על כך שהיציע הצפוני יהיה פתוח. דילן בטובינסיקה ככל הנראה יחזור לקבל דקות לראשונה מאז הפציעה. אתמול הבלם נכלל בסגל, אך בקבוצה העדיפו לא לסכן אותו.

מי שמצא את עצמו מחוץ לסגל בשל כך הוא עופרי ארד, שמעמדו הולך ודועך. בחיפה לא פוסלים את האפשרות שארד יבקש לצאת בינואר להשאלה או לעזוב לצמיתות. שחקנים בקבוצה סיפרו שאם ארד יחליט לעזוב, הוא ינסה לצאת לחו"ל לפני שיעבור לקבוצה אחרת בישראל.

לאחר המשחק מול הפועל תל אביב תצא הקבוצה לפגרה, כאשר חלק מהשחקנים יהיו עם נבחרת ישראל וכן עבדולאי סק צפוי להיות חלק מסגל נבחרת סנגל למונדיאל. ג'וש כהן סיים אתמול את המשחק עם שער נקי, אך זמן קצר אחרי שריקת הסיום התבשר שלא יהיה בסגל נבחרת ארצות הברית לקטאר.

חיפה החליטה סופית על קיום מחנה אימונים בסלוניקי. דולב חזיזה יצטרף למחנה ויחזור לאחר הפגרה לפעילות מלאה.

המחזור הבא בליגת העל

מ.ס. אשדוד - מכבי נתניה
הפועל חדרה - סקציה נס ציונה
מכבי תל אביב - הפועל חיפה
בני ריינה - הפועל ירושלים
עירוני קרית שמונה - הפועל באר שבע
מכבי חיפה - הפועל תל אביב
בית"ר ירושלים - בני סכנין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully