וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברת בעלות? האחים ניסנוב בודקים אפשרות לצרף משקיע נוסף

10.11.2022 / 7:15

בזמן שמשפחת תושב פועלת להבאת רוכש להפועל תל אביב, הניסנובים עדיין לא משחררים. דראפיץ' נושם לרווחה אחרי הניצחון על בית"ר

תקציר: הפועל תל אביב - בית"ר ירושלים 1:2/ספורט1

המון לחץ השתחרר בהפועל תל אביב לאחר הניצחון אמש (רביעי) 1:2 על בית"ר ירושלים. הקבוצה לא נראית טוב, סלובודן דראפיץ' עדיין לא מוצא את הנוסחה שלו ואת השחקנים שאיתם הוא רוצה לרוץ, ובכל זאת הוא עומד על 10 נקודות מ-15 אפשריות בחמשת המשחקים האחרונים. הניצחון אתמול הרגיע גם אותו, בהתחשב בעובדה שבמשחק האחרון של הסיבוב ולפני הפגרה הוא יפגוש את מכבי חיפה.

דראפיץ' בא אתמול לנצח. הוא פתח בלחץ גבוה, הקבוצה הייתה דומיננטית ובית"ר נכנסה ללחץ, אבל אחרי 20 דקות ושער יתרון המומנטום השתנה. "כעסתי על השחקנים שהלכו אחורה והורידו הילוך, אמרתי להם את זה גם על המגרש וגם במחצית", אמר דראפיץ'. "המשחק היה במומנטום שלנו ואנחנו גרמנו לזה להשתנות והחזרנו את בית"ר למשחק".

במחצית ביקש דראפיץ' מהשחקנים לחזור לדברים שהביאו איתם בתחילת המשחק: ריווח, הנעת כדור וניצול של העייפות של בית"ר בכנפיים, שם אספרייה וירדן שועה כבר התקשו לסייע למגנים. העליות של בן ביטון יחד עם הכניסה של ניב זריהן ושלומי אזולאי, נתנו איזשהו מומנטום קצר שהסתיים בשער.

מאמן הפועל תל אביב סלובודן דראפיץ'. אריאל שלום
נושם לרווחה. דראפיץ' חוגג/אריאל שלום

מעבר ליוקרה ול-3 הנקודות, הניצחון הזה חשוב בשביל דראפיץ' והמעמד שלו במערכת. בהפועל הנוכחית יש עדיין ספיחים של הבעיות מהקיץ, בכל משחק שלא הולך מתחילים לחשושים בתוך המועדון ובין השחקנים על לחץ שמופעל כביכול מגבוה על דראפיץ' בנוגע להרכב או לחילופים, וזה לא מחזק את המעמד שלו.

דראפיץ' כבר מחכה לצאת לפגרה ולערוך מחנה אימונים ומשחקי אימון כדי לנסות להטמיע את הדרך שלו ול"הינעל" על השחקנים שהוא יכול לצאת איתם למלחמה. בהפועל הבהירו אתמול כי עד לחצי גמר גביע הטוטו בתחילת דצמבר, לא יתקבלו החלטות בנוגע לשחרורים ו\או צירוף של שחקנים.

אנשי העסקים ששהו אתמול בבלומפילד ביקרו במהלך השבוע במתחם וולפסון, אך בשלב הזה אין מו"מ או החלפת טיוטות אלא מדובר בהתרשמות בלבד, כשבעיקר נבדקת האפשרות להשקעה. במקביל, האחים ניסנוב בודקים אפשרות להכניס משקיע נוסף שיוכל להשקיע מספר מיליוני שקלים בכל שנה.

בשיחות שערך שרון ניסנוב בימים האחרונים הוא דיבר על כך שלאחר החלטת פיפ"א והעובדה כי החובות לשחקנים כבר לא שייכים למועדון, הדרישות מבעלים פוטנציאלי עשויות להשתנות, הן לגבי הסכום אותו יידרש לשלם והן בנוגע לרמת ההשקעה השנתית. גורם בכיר במועדון אמר אתמול: "עד עכשיו אין שום מסמך של מישהו שמציע לרכוש את הקבוצה ולשלם עבורה או להתחייב להשקעה שנתית קבועה. יש רק מתעניינים".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
בעלי הפועל תל אביב שרון ניסנוב. אריאל שלום
לא ימכרו את המועדון כל כך מהר. שרון ניסנוב/אריאל שלום

למעשה, הבעלים מתחלקים כרגע לשתי קבוצות. זאת של מאיר ובועז תושב כבר העבירה את זכויות החתימה ללירן מוכתר ולקחה צעד אחורה במטרה להביא רוכש (גם אם לא תקבל בחזרה את ההשקעה), כשגם זאב גרינברג חושב בצורה דומה בנוגע להעברת הבעלות. מנגד, יש את האחים ניסנוב שיותר קשה להם לשחרר את הקבוצה והם עומדים על הדרישות שלהם לנסות לצרף משקיע אם לא יגיע רוכש שישלם את הסכומים הראויים מבחינתם עבור ההשקעה והנכס.

המחזור הבא בליגת העל

מ.ס. אשדוד - מכבי נתניה
הפועל חדרה - סקציה נס ציונה
מכבי תל אביב - הפועל חיפה
בני ריינה - הפועל ירושלים
עירוני קרית שמונה - הפועל באר שבע
מכבי חיפה - הפועל תל אביב
בית"ר ירושלים - בני סכנין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully