וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עופרי ארד לא יתלבש במכבי חיפה, קמארה יירד לספסל בהפועל חיפה

9.11.2022 / 16:53

בטובינסיקה יהיה בסגל האלופה, סק צפוי להמשיך בהרכב בדרבי (20:30) וישנה התלבטות בין מוחמד לאבו פאני. היריבה רוצה "להחזיר את הכבוד", ויודעת: "צריכים את כולם ביום טוב כדי לנצח"

מדי מכבי חיפה לדרבי נגד הפועל חיפה/באדיבות מכבי חיפה

בלמה של מכבי חיפה, דילן בטובינסיקה, חש בטוב וייכלל בסגל לדרבי העירוני הערב (רביעי, 20:30) למרות שאינו כשיר עדיין במאת האחוזים, משמע שעופרי ארד לא יתלבש למשחק. הצפי הוא שהצרפתי לא יפתח ועבדולאי סק ימשיך בהרכב. עם זאת, בכר עדיין לא חשף את ההרכב אפילו בפני השחקנים. בקישור קיימת התלבטות בין עלי מוחמד למוחמד אבו פאני.

שחקן הפועל חיפה מוחמד קמארה לצד שחקן הפועל ירושלים ג'ורדן בוטאקה. דני מרון
קמארה יירד לספסל בהפועל חיפה/דני מרון

בהפועל חיפה, מנגד, השלימו את ההכנות וגם רוני לוי לא בישר לשחקנים מי מהם יהיה ב-11, נכון לאחר הצהריים. מי שצפוי לרדת לספסל הוא מוחמד קמארה, שבמקומו יפתח קוואמי קווי. לוי ניסה להחדיר אמונה בשחקנים בימים האחרונים, אולם הבהיר להם ש"כדי לנצח נהיה חייבים להיות טובים בכל הפרמטרים. במשחק כזה אי אפשר לזייף אפילו בפן אחד".

גם בקרב שחקני הפועל חיפה נשמעו קולות דומים: "נרצה להחזיר את הכבוד שלנו ושל הקהל, אחרי הדרבי בשנה שעברה (1:5 לירוקים)", אמר אחד מהם, "אבל אנחנו יודעים שמכבי חיפה קבוצה חזקה מאוד ולא יספיק שרוב השחקנים יהיו טובים. אנחנו צריכים את כולם ביום טוב כדי לנצח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully