וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אכזבה בהפועל ירושלים: "לא צריכים להיראות ככה מול אף קבוצה בליגה"

9.11.2022 / 7:35

הירושלמים הובסו ע"י מכבי תל אביב וממשיכים לאבד גובה, אבל במועדון עדיין מרוצים מקצב צבירת הנקודות. חיזוק ישראלי יגיע בינואר?

תקציר: הפועל ירושלים - מכבי תל אביב 3:0/ספורט1

בהפועל ירושלים לא אהבו בעיקר את הדרך הקלה בה נוצחה הקבוצה אמש (שלישי) 3:0 על ידי מכבי תל אביב. בשיחות סגורות זיו אריה לקח אחריות על ההפסד והסביר שטעה בבחירת ההרכב, אך במועדון גם הסבירו כי הדברים נבעו מאילוצים ומהחלטות משמעתיות. גיא בדש התאושש מפציעה, אופק ביטון ירד לספסל כחלק מרוטציה, ו-וויליאם טוגי נענש בעקבות הירידה הישירה לחדר ההלבשה לאחר שהוחלף נגד הפועל חיפה בשבת.

יחד עם זאת, במועדון הסכימו ש"אין ספק שאנחנו לא צריכים להיראות ככה מול אף קבוצה בליגה, במיוחד עם ההתקדמות שעשינו השנה". זיו אריה סיכם: "ידענו שמכבי תבוא עלינו עם אש ולא הגבנו טוב, היינו מאוד רכים. בחצי הראשון הם הגיעו ל-3-4 מצבים שאני לא יודע איך לא נכנסו, ודווקא לפני המחצית קיבלנו את הגול הרך הזה. חזרנו בחצי השני, אבל קיבלנו גול שני, שטות שלנו שוב בנייח זול, גול שלא צריך להיכנס. התפרקנו מהר וקיבלנו את השלישי. הפסדנו לקבוצה טובה מאיתנו".

זיו אריה מאמן הפועל ירושלים. דני מרון
למרות האילוצים והנסיבות המקלות, הדרך היא שמדאיגה. זיו אריה/דני מרון

במחזור הבא תפגוש הקבוצה את בני ריינה עם סיום הסיבוב, בתקווה שלא לצאת לפגרה עם שלושה הפסדים רצופים. יחד עם זאת, במועדון שבים ואומרים כי 20 הנקודות שצברה הקבוצה בסיבוב הזה, הן מעל ומעבר לציפיות. לקראת ינואר זיו אריה ירצה להתחזק, אבל בקבוצה ימתינו לראות אלו שחקנים יתפנו בשוק הישראלי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully