וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוהדת חשפה חזה במגרש, הסרטון הוויראלי שינה את חייה

9.11.2022 / 0:42

אוהדת מקסיקנית הפכה לכוכבת מקומית אחרי שתועדה חוגגת שער עם חולצה מורמת. הקבוצה אסרה עלה לחזור ליציעים, בינתיים היא מנסה לנצל את המומנטום ולעשות כסף

אוהדת חושפת חזה במגרש כדורגל במקסיקו/טוויטר

אוהדת כדורגל מקסיקנית הפכה לוויראלית בחודש שעבר, אחרי שסרטון שלה חושפת את החזה זכה ל"פופולריות" גדולה ברשת. האוהדת, קרלה גארזה, 31, הלכה למשחק של קבוצתה האהובה טיגרס לפני כחודש, ולקראת פנדל מכריע היא הכינה את עצמה לחגיגה. אחרי שהשער נכבש, במהלך החגיגות היא הרימה את חולצתה וחשפה את החזה לקול תשואות הקהל הצוהל - ואף הצטלמה עם אוהד מאושר. הסרטון ההזוי והמשעשע הפך לוויראלי, כאמור, וכעת היא מסה לנצל את ההצלחה - ופתחה חשבון OnlyFans.

אוהדת חושפת חזה במגרש. טוויטר, צילום מסך
אוהדת חושפת חזה במגרש/צילום מסך, טוויטר

מיד אחרי הסרטון הוויראלי היא ניצלה לנצל את ה"פרסום" שלה, ופתחה חשבון טוויטר שגם בו הרבתה לחשוף תמונות שלה. "חיים רק פעם אחת, אז בואו נהנה", כתבה אז, בניסיון להסביר את המהלך. כעת היא מנסה "למנף" את ההצלחה ולפתוח אונלי-פאנס, בעלות של 14 דולר לחודש, ושם היא מבטיחה "לחשוף את כל הסודות שלה".

במקביקו היא אף זומנה לתוכנית טלוויזיה, ושם נשאלה על המהלך הנועז. "הרגשות השתלטו עליי", הסבירה, וטענה ש"זה משהו חד פעמי". עם זאת, כאמור, אחרי שראתה שחשבון הטוויטר שלה זוכה לפופולריות וזוכה לעשרות אלפי עוקבים תוך ימים ספורים, היא החליטה ללכת צעד אחד קדימה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

עם זאת, הדבר גם עלה לה ביוקר. במקסיקו מדווחים שהקבוצה אסרה את הכניסה שלה לאיצטדיון, ולא תרשה לה לשהות במשחקי הבית לאור התנהגותה הפרובוקטיבית. נשיא טיגרס מאוריסיו קולברו לא אהב את הוויראליות של הסרטון, ואמר: "זה משהו שאסור שיקרה באירועים כאלו. אנחנו בוחנים את המקרה, במטרה שזה לא יחזור, אבל כמובן שזה משהו שקשה לנו לשלוט עליו".

  • עוד באותו נושא:
  • טראש טוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully