וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לביא: "לא נגמרו לי המטרות כאן. אירופה? תביאו הצעה מבאיירן ואשקול"

8.11.2022 / 17:21

קפטן מכבי חיפה התייחס לעתידו, בכר לפני הדרבי: "יש ירידות מתח, אנחנו נאבקים בזה". בטובינסיקה התאמן, אבו פאני ומוחמד נאבקים על מקום בקישור. הפועל חיפה תלבש מדי רטרו, התלבטות בין קאניוק לקמארה (ד', 20:30)

תקציר: בית"ר ירושלים - מכבי חיפה 4:1/ספורט1

הפועל חיפה

דריכות גדולה בהפועל חיפה לקראת הדרבי הגדול מחר (20:30) נגד מכבי חיפה. אחרי שרשמו ניצחון בכורה בעידן רוני לוי, בהפועל חיפה יעלו עם מדי רטרו משנות השישים, אז זכתה הקבוצה בגביע המדינה. מדובר בחלק מחגיגות המאה למועדון שבחיפה מציינים לאורך כל העונה הנוכחית. בצד המקצועי, עושה רושם שרוני לוי יחזיר להרכב את קוואמה קווי שחוזר מעונש הרחקה, כשההתלבטות היא בין גידי קאניוק למוחמד קמארה. לוי מעריך את קווי ואף החמיא לו אחרי המשחק מול בית"ר למרות ההרחקה, כשהמאמן משוכנע שהעבודה שקווי יכול לעשות על הקו, יכולה לעזור משמעותית במשחק ההגנה מול האלופה. לוי הבהיר לשחקניו שהם יהיו חייבים להיות מרוכזים לאורך כל המשחק ולהגיע במאת האחוזים בכל הפרמטרים. "אין דבר אחד שצריך לעשות כדי לנצח את מכבי חיפה, צריך לעשות כמה דברים ואת כולם טוב", אמר המאמן בעצמו במסיבת העיתונאים אתמול.

בכל הנוגע לקהל כ-5,500 אוהדים אדומים הבטיחו את מקומם, כשהתקווה היא שעד מחר יימכרו עוד כאלפיים כרטיסים. האדומים החלו בשבועות האחרונים בפעולות על מנת לקרב את הקהל והתקווה הגדולה היא שהשיא יגיע מחר בדרבי עם כמות אוהדים גדולה שניתון יהיה למנף אותה גם למשחקים בהמשך העונה. "אין ספק שזה משחק לא רגיל", אמר שחקן בקבוצה, "ברורה לנו המשמעות של הדרבי, זה גם על גאווה ויוקרה ונגיע כדי לתת הכל ולצאת עם נקודות".

רוני לוי הצליח לייצב את הפועל חיפה עם ארבע נקודות ושער נקי בשני משחקיו הראשונים, אבל ב-Winner עדיין רואים בהפועל חיפה אנדרדוג מובהק עם יחס של 5.90 לניצחון, לעומת 1.30 שמקבלת המוליכה מכבי חיפה. כל שבעת משחקי הדרבי האחרונים הגיעו להכרעה ולירוקים עדיין אין תיקו העונה, אבל מחפשי ההפתעות שמוכנים להמר על איקס יקבלו תמורה נאה של 4.20.

מדי רטרו הפועל חיפה. הפועל חיפה, אתר רשמי
מדי הרטרו שהפועל חיפה תלבש בדרבי/אתר רשמי, הפועל חיפה

מכבי חיפה

מכבי חיפה השלימה הערב את הכנותיה למשחק נגד הפועל חיפה, כאשר המאמן ברק בכר צפוי לערוך כמה שינויים ובראשם החזרתם של צ'ארון שרי, עומר אצילי ופייר קורנו להרכב. עלי מוחמד צפוי גם הוא לשחק בדרבי, אך עדיין לא ברור אם יפתח וזאת בשל העומסים המצויים עליו לפי המדדים. ההערכה היא שמוחמד יורכב ב-11, אבל יש התלבטות בינו לבין מוחמד אבו פאני. דילן בטובינסיקה התאמן ואם יהיה כשיר אז גם יפתח, אחרת עבדולאי סק ימשיך במרכז ההגנה.

בכר אמר במסיבת העיתונאים לקראת הדרבי: "ברור שלאוהדים זה חשוב, זה משחק על היוקרה של העיר ואנחנו יודעים את זה. אנחנו רוצים לעשות את הדברים בצורה טובה ולהתעסק בעצמנו, ואם נעשה את זה יהיה לנו סיכוי טוב לנצח. יש לנו את המטרות שלנו בכל משחק. אנחנו רוצים לעלות ולנצח ולייצר מצבים, ורוב הקבוצות מגיעות לשחק יותר מבוקר. אנחנו מוכנים לכל התרחישים, דברים משתנים. חשוב שיהיה משחק ספורטיבי, שכל אחד יעשה את חלקו. אנחנו על הדשא, הקהל ביציעים. יש לזה חשיבות. יש לנו ארבעה ניצחונות רצופים בליגה ואנחנו רוצים להמשיך את זה בשני המשחקים שנשארו עד הפגרה. המטרה היא לנצח ולגרום לקהל להיות גאה בקבוצה שלו, לפחות כמו שהיה במחצית השנייה בטדי".

בכר המשיך: "זה חלק מה-DNA של המועדון, לרצות לנצח בכל משחק. יש ירידות מתח ואנחנו נאבקים בזה. אם היינו באים הרבה יותר חדים ואגרסיביים, היינו מובילים על בית"ר במחצית הראשונה וביותר משער אחד. אנחנו מאתגרים את עצמנו, אחרי הכי טריים אחרי יומיים של מנוחה ונגיע חזק". על מצבו של בטובינסיקה: "דילן במגמה טובה, יעשה היום אימון ואחר כך נחליט אם יוכל לפתוח, להיות בסגל או עדיין לא. יש שלוש אופציות".

נטע לביא: "תמיד ה-DNA של המועדון זה לנצח בכל משחק, להפסיד זה לא טוב. ככה אנחנו מגיעים כל הזמן. האוהדים צריכים ליהנות מהמשחק ואנחנו רוצים לתת חוויה טובה לכולם. אנחנו מתרכזים אך ורק ביריבות הספורטיבית ונעשה הכול על מנת לנצח באופן ספורטיבי את הפועל חיפה. דרבי זה דרבי, אין לו חוקים. יש עלינו עומס, הרבה משחקים, אבל אנחנו מתמודדים עם זה. מנסים לעשות את הדברים הכי מדויק שאפשר, בלי טעויות מחוץ למגרש. יש לנו סגל רחב ואנחנו מרגישים שאנחנו מגיעים מוכנים לכל משחק".

על עתידו: "אני לא חושב שיש זמן מתאים לצאת, אני מרגיש טוב במועדון ויש לי הרבה מטרות להצליח פה. זה שהגענו לליגת האלופות זה לא אומר שזה נגמר. אנחנו בקשר רציף עם המועדון ואני מאמין שהכול יסתדר לטובה בסוף. כל מה שיקרה, יהיה בתיאום עם המועדון. אירופה זו מילה גדולה, תביא לי הצעה מבאיירן מינכן ונשקול אותה", סיכם בציניות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
דילן בטובינסיקה שחקן מכבי חיפה בחימום. מאור אלקסלסי
יוכל לפתוח? דילן בטובינסיקה/מאור אלקסלסי

טריוויה

* זה יהיה הדרבי ה-110 בין הקבוצות בליגה הבכירה, כשמכבי חיפה מובילה 30:50 בניצחונות ועוד 29 משחקים הסתיימו בתיקו.

* הפועל חיפה ניצחה רק אחד מ-10 משחקי הדרבי האחרונים בכל המסגרות - 1:2 בליגה לפני שנתיים, עם שער של לירן סרדל בתוספת הזמן.

* מכבי חיפה נותרה הקבוצה היחידה בליגה שעדיין לא סיימה העונה בתיקו.

* לירוקים עדיין אין שער ברבע השעה הראשונה. הגול הכי מוקדם שלהם העונה היה בדקה ה-21 (עומר אצילי מול נס ציונה במחזור הרביעי).

* הפועל חיפה עם ארבע נקודות ו-180 דקות ללא ספיגה מאז מינויו של רוני לוי. גם לפני הגעתו היו לה שני משחקים עם שער נקי, רק בתשעה מחזורים.

* פרנזי פיירו כבש בארבעת משחקי הליגה האחרונים והשווה את הרצף מהעונה שעברה במדי גנגאן מהליגה השנייה בצרפת. האם יקבע שיא אישי חדש?

הרכבי הקבוצות

שופט: עידן לייבה
אצטדיון: חיפה
קהל: 26900

משחקי המחזור ה-12:

שלישי, 19:00: בני סכנין - מ.ס. אשדוד
שלישי, 20:00: מכבי נתניה - עירוני קרית שמונה (ספורט3)
שלישי, 20:15: הפועל ירושלים - מכבי תל אביב (ספורט4)

רביעי, 19:00: סקציה נס ציונה - מכבי בני ריינה
רביעי, 20:00: הפועל באר שבע - הפועל חדרה (ספורט1)
רביעי, 20:15: הפועל תל אביב - בית"ר ירושלים (ספורט4)
רביעי, 20:30: הפועל חיפה - מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully