וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דראפיץ' הוציא מהסגל את גונסאלס וסלליך, אבוקסיס: "צריך לברוח מהתחתית"

עודכן לאחרונה: 8.11.2022 / 21:15

מאמן הפועל תל אביב היה מאוכזב מהשחקנים שנכנסו כמחליפים באשדוד, אורי דהן עשוי לפתוח כבלם שלישי בבית"ר ירושלים (ד', 20:15, ספורט4)

תקציר: בית"ר ירושלים - מכבי חיפה 4:1/ספורט1

הפועל תל אביב

הפועל תל אביב תארח מחר (רביעי, 20:15, ספורט4) את בית"ר ירושלים במשחק ללא קהל, כאשר שתי הקבוצות יודעות שהפסד עשוי לגרום לבלגן גדול ורוצות לעבור את המשחק בשלום.

סלובודן דראפיץ' לא תרגל הרכב לקראת המשחק והסתפק במשחקונים ושיחות אישיות קצרות על הדשא, אך נראה שימשיך עם ה-11 שפתחו באשדוד.

דראפיץ' היה מאוכזב מהשחקנים שנכנסו כמחליפים באשדוד, והחליט כי פאבלו גונסאלס וסינטאיהו סלליך לא יהיו בסגל הפעם.

שחקן הפועל תל אביב שביט מזל, מול טימותי אוואני, מ.ס. אשדוד. לירון מולדובן
כשיר להמשיך בהרכב. שביט מזל/לירון מולדובן

בית"ר ירושלים

בית"ר ירושלים תפגוש מחר (רביעי, 20:15, ספורט4) את הפועל תל אביב בבלומפילד במשחק ללא קהל, בניסיון להתאושש מהתבוסה הביתית שספגה ממכבי חיפה ולצבור נקודות חשובות בקרב תחתית מול היריבה המושבעת.

המאמן יוסי אבוקסיס לא תירגל הרכב היום ויחליט סופית רק מחר בהתאם לכשירות השחקנים. המאמן שוקל לפתוח עם אורי דהן כבלם שלישי, כאשר אם אחד משחקני ההתקפה לא ירגיש רענן במאת האחוזים מחר, אדוארדו גררו עשוי לפתוח במקומו, אך שוב, הדברים תלויים במצב הפיזי של השחקנים מחר. אביאל זרגרי ימשיך שלא להיכלל בסגל הקבוצה, כאשר נראה כי בחלון ההעברות תתקבל ההחלטה האם להשאילו עד לתום העונה לקבוצה אחרת.

אבוקסיס אמר לקראת המשחק: "זה צפוף שני משחקים בתוך שלושה ימים, נראה עד מחר את המצב של השחקנים ואז נקבל החלטות. הפועל תל אביב פחות או יותר במצב שלנו, זה יהיה קרב ללא קהל אבל תמיד המשחקים בין המועדונים האלה מעניינים".

עוד הוסיף המאמן: "אני חושב שכל החודש האחרון אנחנו קבוצה אחרת. הצלחנו לייצב הרכב פחות או יותר. איכזב אותי שנגד חיפה בא קהל כל כך גדול ואיכזבנו אותם בתוצאה. עדיין, זה נתן לנו הרבה אמונה שאנחנו יכולים להיות קבוצה הרבה יותר טובה, אבל צריך להביא תוצאות, אנחנו לא מסתפקים במחצית או 60 דקות, צריך לברוח מהתחתית".

איתמר ישראלי הוסיף: "אמנם הפסדנו 4:1 לחיפה אך אני שמח עם הגישה שהקבוצה הגיעה איתה ומרגיש שאם נמשיך ככה יקרו דברים טובים, אם נגיע ככה להפועל תל אביב אני רגוע. פחות מעניינת אותי היכולת האישית שלי אלא יותר היכולת של הקבוצה והתוצאה, הקהל של בית"ר חשובה לו התוצאה אבל לא פחות חשוב לו מה אנחנו משדרים ואיך אנחנו נראים ואפשר היה לראות את זה נגד מכבי חיפה שעודדו אותנו בסיום. הליגה הזאת שוויונית פרט לשלוש קבוצות, ואני סומך על השחקנים שנעשה את העבודה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
אילי מדמון שחקן בית"ר ירושלים חוגג שער, מאחוריו אורי דהן. קובי אליהו
דהן בתמונת ההרכב, מדמון צפוי לשוב לסגל/קובי אליהו

טריוויה

* המאזן ב-123 מפגשי הליגה בין היריבות הוותיקות עד כה: 37:51 להפועל תל אביב בניצחונות, ועוד 35 תוצאות תיקו.

* בית"ר ירושלים לא ניצחה בשמונת המפגשים האחרונים בין הקבוצות בכל המסגרות, ובשישה מהם אפילו לא כבשה.

* הניצחון האחרון של בית"ר בבלומפילד היה 0:1 משער של אנז' פרדי פלומן בנובמבר 2019. דן איינבינדר ואנטואן קונטה לבשו אז צהוב והיום משחקים בהפועל תל אביב, בעוד אוראל דגני ושי אייזן היו אז באדום והפעם מגיעים כשחקני בית"ר.

* הפעם הקודמת שבה הקבוצות נפגשו במחזור ה-12 הייתה ב-1999/00, אז הפועל תל אביב ניצחה 1:4 בבלומפילד מצמד של סבסטיאן סימרוטיץ', פנדל של שמעון גרשון וכדור חופשי של אישטוואן פישונט. ראובן עטר רק צימק.

* הפועל תל אביב נותרה הקבוצה היחידה בליגה שלא מצאה את הרשת ברבע השעה האחרונה של המשחקים. אין לה גם שער ב-15 דקות הפתיחה.

הרכבי הקבוצות

שופט: איתן שמואלביץ'
אצטדיון: בלומפילד

משחקי המחזור ה-12:

שלישי, 19:00: בני סכנין - מ.ס. אשדוד
שלישי, 20:00: מכבי נתניה - עירוני קרית שמונה (ספורט3)
שלישי, 20:15: הפועל ירושלים - מכבי תל אביב (ספורט4)

רביעי, 19:00: סקציה נס ציונה - מכבי בני ריינה
רביעי, 20:00: הפועל באר שבע - הפועל חדרה (ספורט1)
רביעי, 20:15: הפועל תל אביב - בית"ר ירושלים (ספורט4)
רביעי, 20:30: הפועל חיפה - מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully