וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דראפיץ': "נצטרך להיות יותר מאומנים ומיומנים בדברים הקטנים"

עודכן לאחרונה: 7.11.2022 / 18:15

מאמן הפועל תל אביב מתכונן לבית"ר ירושלים (ד', 20:15, ספורט4). על אזולאי: "לא פוסלים אף שחקן". גורפינקל: "כל משחק הוא כמו גמר עבורנו"

תקציר: מ.ס. אשדוד - הפועל תל אביב 0:1/ספורט1

לאחר ההפסד הדרמטי למ.ס. אשדוד ולקראת המפגש עם בית"ר ירושלים ביום רביעי (20:15, ספורט4), משחק שייערך ללא קהל בשל העונש שספגו האדומים בעקבות אירועי הדרבי, ערכה היום הפועל תל אביב מסיבת עיתונאים.

סלובודן דראפיץ' התייחס להפסד 1:0 במחזור הקודם ואמר: "האמת שהתאוששנו מאשדוד, ראינו את המשחק והיכולת היתה טובה, חבל שהפסדנו את המשחק הזה. עשיתי חילופים התקפיים מדי, מאוד כעסתי על עצמי, לפעמים אתה מקבל גול בדקה ה-93 וחושב מה היית עושה אחרת, אבל אני לוקח את הדברים הטובים".

לקראת בית"ר אמר המאמן: "בית"ר קבוצה בבניה, במצב דומה לשלנו, יש שם שחקנים טובים בכל עמדה ויהיה משחק קשה מאוד, זה לא יהיה דומה לגביע הטוטו. אנחנו נצטרך להיות יותר מאומנים ומיומנים באלמנטים הקטנים שמנצחים משחק".

בנוגע לשלומי אזולאי אמר המאמן: "מראים לו את הדרך החוצה? יכול להיות שלא, יהיה מחנה אימונים ואנחנו לא פוסלים אף שחקן. הוא יכול לתפוס משחק טוב ונגיד שאי אפשר בלעדיו, אני לא פוסל אף אחד".

סלובודן דראפיץ' מאמן הפועל תל אביב. לירון מולדובן
"יהיה קשה מאוד". דראפיץ'/לירון מולדובן

יהב גורפינקל הוסיף: "כל משחק בשבילנו הוא כמו גמר. ניצחון ואתה עף למעלה, הפסד ואתה נופל. הטבלה צפופה מאוד וכך אנחנו מסתכלים על זה. אנחנו רוצים לקחת כמה שיותר נקודות עד הפגרה, קודם בית"ר ולאחר מכן נתעסק במכבי חיפה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully