וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יואב כץ: "אני חושב שננצח בדרבי". לואי טהא: "שינינו גישה"

עודכן לאחרונה: 7.11.2022 / 15:51

הפועל חיפה תכריע האם להעביר אלף כרטיסים נוספים למכבי חיפה. במועדון אופטימיים, רוני לוי: "אני תמיד מאמין, נבוא לתת הכל"

תקציר: הפועל חיפה - הפועל ירושלים 0:1/ספורט1

הפועל חיפה תעלה במשחק הדרבי ביום רביעי (20:30) עם חולצות רטרו לציון 60 שנה לזכייה בגביע המדינה. כ-5,000 אוהדים אדומים הבטיחו מקומם, בעוד 19 אלף אוהדי היריבה העירונית רכשו כרטיסים. הערב יקבלו בהפועל חיפה החלטה האם להעביר אלף כרטיסים נוספים למכבי חיפה או להשאיר במועדון, בו מקווים לתמיכה מכ-7,500 אדומים במשחק.

"הקהל יבוא להצגה הכי טובה בעיר וכנראה היחידה בעיר", אמר הבעלים יואב כץ במסיבת העיתונאים. "אני חושב שזה יעבור בשלום ואני לא מאמין שיהיו בעיות, אני לא יכול לחכות. אני מאמין שהכל יהיה בסדר, לא שומעים על חשש - להיפך, יש דרישה מאוד גדולה למשחק הזה. חיפה זו עיר שהולכים ביחד למועדון נוער, חיוכים וכולם ביחד. יש לנו קבוצה נהדרת ואני חושב שאנחנו ננצח. 67 אחוזי הצלחה זה מספר נהדר לרוני לוי ואני מקווה שזה ימשיך הלאה".

יואב כץ, בעלים הפועל חיפה. שלומי גבאי
אופטימי. יואב כץ/שלומי גבאי

רוני לוי עצמו הוסיף: "היה משמעותי מאוד לנצח אחרי שלא ניצחו מאז המחזור הראשון, זו תמיד התרופה הכי טובה לבעיות, בכל קבוצה. יחד עם זאת אנחנו יודעים שיש הרבה מרכיבים, אנחנו צריכים להשתפר, אני בטוח שככל שיתקדם הזמן נהיה קבוצה חזקה ביותר. בכדורגל אתה תמיד מתרכז בעצמך. ברור שמסתכלים על היריבה אבל נהיה מרוכזים בעצמנו ונעשה את העבודה שלנו. אני חושב שהמשחק של מכבי חיפה מדבר בעד עצמו - מאמן נהדר, קהל נהדר, שחקנים נהדרים, נצטרך להיות הכי טובים שאפשר. כבר אימנתי נגד מכבי חיפה, בסוף זה ספורט ואני מייצג כרגע את הפועל חיפה וסנטימנטים נעזוב בצד. אני תמיד מאמין בקבוצות שלי שאפשר לעשות דברים נהדרים ונבוא לתת הכל, אני הולך עם השחקנים האלה ואני מופתע לטובה בהרבה פרמטרים".

לואי טהא אמר לקראת ההתמודדות: "שינינו את הגישה, אנחנו יותר ביחד ויותר קרובים וזה בא לידי ביטוי במגרש, זה משפר את משחק ההגנה ומשחק ההתקפה. חוץ מהמשחק נגד אשדוד שהתפרקנו, תוציאו את ארבעת הגולים, ואנחנו ההגנה הכי טובה. לכל מאמן יש את הדעות ותוכנית המשחק שלו, לא הלך לנו עם שיטת שלושת הבלמים, בקו ארבע אנחנו נראים הרבה יותר טוב. למכבי חיפה יש שחקנים מצוינים והם עשו דרך מדהימה, כל הכבוד להם, אבל אנחנו מסתכלים רק על עצמנו. אין ספק שדרבי זה משחק גדול ויוקרתי ואני מאמין שהצוות יכין אותנו הכי טוב שאפשר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully