וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיניות מוגזמת? מגישת הספורט שחשפה קצת יותר מדי

7.11.2022 / 14:00

אמה ג'ונס, מגישה ב-BBC, מרבה לעלות תמונות חושפניות ואף מתבדחת על גודל החזה שלה, אבל לפעמים זה עולה לה ביוקר עם תגובות נבזיות

תיקתקנו: סיכום אירועי היום בספורט, 7.11/ספורט1

אמה ג'ונס, מגישת ספורט בריטית, ממשיכה לסבול מהצקות ברשת. ג'ונס, 32, שמגישה ברשת BBC את התוכנית MOTDx, היא פופולרית מאוד בממלכה, עם מאות אלפי עוקבים באינסטגרם, אבל מתברר שלהצלחה יש גם מחיר כבד.

אתמול (ראשון) המגישה התלוננה בחשבון האינסטגרם שלה שהשתמשו בתמונות שלה על מנת לפתוח חשבון פיקטיבי בטינדר, על אישה שבכביכול שמה הוא אמבר וגילה הוא 35. "אם אתה הולך להשתמש בתמונות מזויפות בפרופיל טינדר שלך, בבקשה אל תהפכו אותי למבוגרת יותר", כתבה משועשעת, אבל האמת היא שלפעמים ההטרדות הרבה פחות נעימות.

לאחרונה העלתה תמונה שלה וכתבה "למה היד שלי נראית כל כך גדולה?". אחד המגיבים כתב לה "הייתי שמח אם היד הזאת הייתה זורקת אותי בל חדר השינה שלך", ועל זה היא ענתה בעוד פוסט נזעם.

יש לציין שהיא גם נהנית מתשומת הלב, ומרבה להעלות לחשבון האינסטגרם שלה תמונות חושפניות. בעבר סיפרה ש"כשנהגתי ברכב ב.מ.וו הוא היה כל כך קטן, שבכל פעם שקצת התכופפתי האוטו היה צופר בגלל... שהחזה שלי נגע בצופר".

בעבר היא העלתה תמונה שלה עם שמלה קטנטנה במגרש ראגבי, ושוב ספגה ביקורות מהעוקבים והמגיבים. לא מעט כתבו לה "איך את מצפה שייקחו אותך ברצינות כמגישת ספורט כשאת מעלה פוסטים כאלה", ואחר כתב: "כשאני צופה בתוכנית כדורגל אני מעדיף לראות מישהו שמעמיק ומפגין ידע מקצועי מאשר מישהו שמנצל את המיניות שלו".

על כך ג'ונס ענתה: "תודה לכל הדינוזאורים והמיזוגנים על התגובות, ותודה לרבים שהתנגדו להם... הנחיתי טקס, והרגשתי יפה בשמלה החדשה שלי, ורציתי להראות אותה... מה שהרבה אנשים לא מבינים זה שמותר לך להיות גם וגם! את גם חכמה וגם יפהפייה. האחד לא מבטל את השני. אני אוהבת לראות אנשים במיטבם, נשים וגברים. ואם הם היו מפסיקים להעלות תמונות שלהם כאלה, הייתי מתאכזבת".

  • עוד באותו נושא:
  • טראש טוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully