וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תמונת מראה: התבוסה של בית"ר ירושלים המחישה את הפער האמיתי ממכבי חיפה

עודכן לאחרונה: 7.11.2022 / 8:14

ההרכב המאולתר של ברק בכר אפשר לבית"ר להרגיש חלק מהמשחק במחצית הראשונה, אך במחצית השנייה קיבלנו המחשה לפערים העצומים ממכבי חיפה. במועדון התנחמו: "היינו הרבה יותר טובים במחצית הראשונה". אבוקסיס יעשה רוטציות מול הפועל תל אביב?

תקציר: בית"ר ירושלים - מכבי חיפה 4:1/ספורט1

בבית"ר ירושלים ירדו נפולים לאחר התבוסה 4:1 למכבי חיפה אמש, לאחר מחצית ראשונה מצוינת ותחושה שאפשר לסיים את הערב עם הפתעה. שחקנים אמרו בסיום: "זאת הרגשה מסריחה, למכבי תל אביב ובאר שבע הפסדנו וקיבלנו בראש כי הגיע לנו, כאן היינו הרבה יותר טובים בחצי הראשון ולא ירדנו ביתרון. זה הרג אותנו, עשינו גם טעויות שלא מתאימות, דגני ומחיאס עצמם מרגישים רע עם הגולים האלה".

ההוראות של אבוקסיס לשחקנים היו ללחוץ, להניע כדור מהר אל עבר שחקני ההתקפה ולנסות לנצל את ההרכב המאולתר של בכר. ועדיין, גם כשבית"ר משחקת טוב, אין לה מספיק איכויות להכריע משחק. היא בנויה על מספרים יפים שמביאים ניקולאסקו ואספרייה אך כאן זה גם נגמר. שחקני הקו השני כמעט ולא מאיימים על השער או מצטרפים ולכן הקבוצה לא מסוכנת וגם מוגבלת בחלק הקדמי.

בסופו של יום, המשחק הזה הוא גם מראה לפערים העצומים בין המועדונים. הקהל של בית"ר עוד נשאר במשחק, 14 אלף אוהדים (11 אלף בשבוע שעבר נגד הפועל חיפה). הם באו, תמכו, עודדו גם בפיגור ודחפו עד הרגע האחרון, אך עדיין, הפערים בין המועדונים והסגלים באים לידי ביטוי על כר הדשא. אגב, משקיף המשחק ציין בדו"ח כי אוהדי בית"ר שנכחו על כר הדשא לפני המשחק שילהבו את הקהל בקללות וגידופים בגנות מכבי חיפה, אוהדיה וחלק משחקניה.

אוהד מ"לה פמיליה" שילהב את הקהל במהלך החימום?

אוראל דגני שחקן בית"ר ירושלים מאוכזב. קובי אליהו
ממש לא בליגה של מכבי חיפה. דגני מאוכזב/קובי אליהו

זאת המציאות, מכבי חיפה רק הולכת ומתעצמת, מחפשת לאזרח כל זר ולהתחזק בכל ישראלי אפשרי בזמן שבבית"ר מנסים לשרוד. בצוות המקצועי של ברק בכר יש כמות אנשים גדולה יותר מכל עובדי המועדון בבית"ר, הפערים שנוצרו בין המועדונים הם בלתי נתפסים. במצב רגיל המשחק הזה היה אמור להיות במעמד צד אחד, אך העובדה שחיפה שיחקה נגד בנפיקה ביום רביעי והרוטציה שעשה ברק בכר, השאירו לבית"ר סיכוי במשחק הזה. אברמוב אמר שהוא נותן לבית"ר חיים, אך יתקשה לתת איכות ללא סיוע וכאן הדברים עומדים.

יוסי אבוקסיס סיכם: "למרות שהיו עוד הרבה דקות לשחק השער השני קצת שבר אותנו, עשינו חילופים התקפיים כדי לשפר אבל זה לא עזר לנו. מכבי חיפה הייתה בהתלהבות גדולה ונכנסו שחקנים טריים ולא סתם שחקנים. עשינו טעויות, אבל זה חלק מהמשחק. עד הדקה ה-55 זה היה אולי המשחק הכי טוב שלנו, אבל להגיד דבר כזה אחרי 1:4 זה לא נעים".

המאמן הוסיף: "היינו צריכים לרדת ביתרון למחצית, ברגע שלא עשינו את זה חיפה הכניסו את המחליפים. שילוב של זה יחד עם הטעויות שעשינו, זה מה שגרם לתוצאה הזאת. זה לא היה משחק של 4:1, לראות את השחקנים בחדר ההלבשה עם הראש למטה אחרי משחק כזה זה מאכזב, אבל ידענו שנגד מכבי חיפה על כל טעות נשלם, זה הכח שלה".

יוסי אבוקסיס מאמן בית"ר ירושלים. קובי אליהו
התקשה לעכל את מה שראה. אבוקסיס/קובי אליהו

על התקפת חיפה: "הבלמים התקשו עם פיירו, כמו שבלמים בליגת האלופות התקשו מולו. מכבי חיפה גרמו לנו לעשות טעויות, היה משחק הקרבה גדול. שוב, זה לא נעים להגיד את זה אחרי 4:1 אך אין לי טענות לשחקנים, הם נתנו את כל מה שיש להם. כל החודש האחרון אנחנו קבוצה אחרת, וחבל לי שבבית עם הקהל הגדול שתמך בנו איכזבנו אותם עם התוצאה. בכדורגל צריך להביא תוצאות, כרגע הכל צפוף בליגה הזאת, אבל אנחנו צריכים להביא תוצאות ולנסות ולברוח מהתחתית".

ביום רביעי תפגוש בית"ר את הפועל תל אביב בבלומפילד למשחק ללא קהל, כאשר שני המועדונים מצויים בתחתית עם 10 נקודות לכל קבוצה. אבוקסיס יראה בימים הקרובים מי מהשחקנים יוכל לעמוד בעומס של שני משחקים בשלושה ימים ועשוי לערוך מספר שינויים בהרכב, כאשר שחקנים כמו אורי דהן ואדוארדו גררו עשויים לקבל יותר דקות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully