וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הדוגמנית חגגה את הזכייה באליפות עם תנועה מגונה, והתפרצה לשידור החי

6.11.2022 / 12:02

אחרי שספגה הקנטות מאוהדי פילדלפיה, קייט אפטון חגה את הזכייה של בעלה ג'סטין ורלאנדר בוורלד סירייס עם מחוות אצבע משולשת, ונכנסה לריאיון בשידור

תיקתקנו: סיכום אירועי היום בספורט, 6.11/ספורט1

יוסטון אסטרוס זכתה הלילה (בין שבת לראשון) באליפות ליגת הבייסבול האמריקאית (MLB) אחרי שהשלימה ניצחון 1:4 על פילדלפיה פיליז, בסיומה של סדרה שכללה לא מעט רגעי מחלוקת ומתיחות בין הקבוצות.

הפעם הייתה זאת קייט אפטון, בת זוגו של אחד מכוכבי יוסטון ג'סטין ורלאנדר, שנתפסה על ידי אוהדים מקומיים כשהיא מניפה לעברם אצבע משולשת בצורה מופגנת.

במהלך הסדרה אוהדי פילדלפיה ניסו להוציא את ורלאנדר הפיצ'ר מריכוז בעזרת קריאות "איפה קייט אפטון?". ורלאנדר עצמו אף נראה באחד המשחקים מגיע למגרש בפילדלפיה, ומניף אצבע משולשת לעבר האוהדים של היריבה. הפעם, כאמור, הייתה זאת אפטון שהגיבה בזעם לעבר אוהדים שהקניטו אותה. יש לציין שוורלאנדר רשם במהלך הסדרה את הניצחון הראשון שלו אי פעם כמגיש בוורלד סירייס, אחרי מאזן 8:0.

אפטון מצטרפת לריאיון שאחרי הזכייה

ורלאנדר והאצבע המשולשת

אחרי הזכייה היא סיפרה: "אני אוהבת מאוד לראות את בעלי משחק, זה הכי הרבה זמן רצוף שאני רואה אותו... כיף לראות אותו עושה את מה שהוא אוהב, כשהוא מגיש זאת כמו אמנות, הוא מאוד יצירתי, זאת ברכה עבורנו". הוא עצמו אמר: קייט והבת שלי הן אלה שעזרו לי לעבור את כל הרגעים הקשים, ולהגיע עד כאן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully