וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי הקמפיין המרשים: עלי מוחמד במעקב צמוד של ולנסיה

6.11.2022 / 11:45

אנשי הסקאוטינג של הקבוצה מהמקום ה-11 בליגה הספרדית הונחו לעקוב אחר הקשר בן ה-27, שחתום במכבי חיפה עד 2024. אם תציע לו חוזה, הירוקים ידרשו סכום גבוה בתמורה לשחרורו. לקראת בית"ר: בכר מתלבט בין שרי לצ'יבוטה, כ-4,500 אוהדים צפויים להגיע

תקציר: מכבי חיפה - מ.ס. אשדוד 1:3/ספורט1

עלי מוחמד נמצא תחת מעקב של ולנסיה. לפי גורמים בספרד, הקבוצה שמדורגת במקום ה-11 בליגה הספרדית הבכירה הכניסה את מוחמד לרשימות בתור רכש פוטנציאלי, ואנליסטים וסקאוטים מטעם המועדון הונחו לעקוב אחריו באופן רציף אחר. ולנסיה זכתה ב-6 אליפויות ספרד, הניפה את הגביע הספרדי 8 פעמים ואף זכתה 3 פעמים בגביע אופ"א, אולם בשנים האחרונות היא נמצאת בירידה מתמדת ומתקשה להתברג בצמרת של הליגה הבכירה.

הקשר בן ה-27 שקיבל העונה מעמד של תושב ארעי ולא נחשב לשחקן זר, חתום במכבי חיפה עד תום עונת 2023/4 והקבוצה הספרדית או כל קבוצה אחרת שתרצה אותו, תצטרך לשלם סכום גבוה במיוחד כדי לשחררו. כך או כך, חיפה לא תוותר בקלות על השחקן, שהפך העונה לאחד השחקנים הטובים בקבוצה.

עלי מוחמד שחקן מכבי חיפה חוגג שער. מאור אלקסלסי
גם בספרד התרשמו. עלי מוחמד/מאור אלקסלסי

מוחמד לא צפוי לפתוח הערב (ראשון, 20:30) במשחק החוץ נגד בית"ר ירושלים לאור העומס הרב שהיה עליו לאחרונה, אבל הוא ייכלל בסגל. ברק בכר לא תרגל הרכב, אך עושה רושם שאחת ההתלבטויות היא האם להמשיך בהרכב עם צ'ארון שרי או שמא לפתוח עם מאוויס צ'יבוטה. בחיפה מעריכים שכ-4,500 אוהדים יגיעו לטדי, בצל מחאת ארגוני האוהדים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully