וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שרצקי לא שולל מכירה של שבירו בינואר. תג המחיר: מיליון וחצי יורו

6.11.2022 / 8:37

קרית שמונה מתכוננת לחלון פעיל אחרי עוד תיקו. קורצקי: "לא נתקלתי בחוסר מזל כמו שיש לנו העונה". תמיר עדי יחזור אחרי הפגרה?

תקציר: עירוני קרית שמונה - בני סכנין 1:1/ספורט1

תחושות מעורבות בעירוני קרית שמונה אחרי ה-1:1 עם בני סכנין. בקבוצה אמנם שמחו לעצור את רצף ההפסדים ולהוציא נקודה עם שער שוויון דרמטי, אך שוב היו מאוכזבים מכך שהם מפגינים עליונות במשחק אבל לא מצליחים לנצח. בקבוצה מודעים לכך שהסגל שנבנה קצר מדי והמטרה היא לחזק את הסגל בינואר. ייתכן שישוחררו מספר שחקנים על מנת לצרף שחקנים חדשים, במיוחד בגזרת הזרים.

איתמר שבירו מבוקש על ידי קבוצות צמרת ולא מן הנמנע ששרצקי יסכים למכור אותו, אם יקבל מיליון יורו וחצי. מי שזכה למירב המחמאות בסיום היה רוי הראל הצעיר שבמשחק הבכורה שלו כבש את השער עבור הקבוצה של מנחם קורצקי. "זו תחושה מדהימה, מרגש מאוד. דמיינתי את הרגע הזה, התכוננתי אליו הרבה", התמוגג הראל. "יצאו מפה הרבה שחקנים צעירים אחרי שעשו התקדמות, ואני מקווה מאוד שזה יקרה גם לי, כי בגלל זה באתי".

על כך ששוב לא הצליחו לנצח אמר הראל: "עבדנו מעולה במשחקים ואני משוכנע שעם יותר ריכוז ושליטה, ננצח את המשחקים. אני מאמין שנגשים את המטרות שלנו העונה".

רוי הראל שחקן עירוני קרית שמונה (מימין) עם השוער נדב זמיר. מאור אלקסלסי
נקודת האור. רוי הראל/מאור אלקסלסי

גם המאמן מנחם קורצקי מתוסכל מקצב צבירת הנקודות. "כבר תקופה ארוכה שאנחנו משחקים טוב, מגיעים למצבים ולא מצליחים להשיג ניצחונות. כואב לי בשביל השחקנים, כי הם עובדים קשה אבל אנחנו נותנים מתנות ליריבים, גם היום". קורצקי שזוכה לגיבוי מלא מאיזי שרצקי, ניסה למצוא את נקודות האור. "אני מקווה מאוד שעכשיו נצא לדרך חדשה. לא מלחיץ אותי הקריאות של הקהל שמכוונות אליי, אני מבין אותם. אנחנו עובדים קשה כדי לרצות את הקהל, וננסה לשפר את התוצאות ולהביא ניצחונות במשחקים טובים. חוסר המזל שיש לנו זה משהו שאני לא נתקלתי בו הרבה פעמים".

הקשר תמיר עדי שהתלונן על כאבים בירך האחורי, סובל ככל הנראה ממתיחה ויחזור רק לאחר פגרת המונדיאל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully