וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עומר אצילי יפתח במכבי חיפה, גם מאוויס צ'יבוטה בתמונת ההרכב

4.11.2022 / 16:11

הקשר ישוב ל-ל11 בטדי, גם ינון אליהו עשוי לקבל הזדמנות ביום ראשון נגד בית"ר ירושלים: "לפנינו שלושה משחקים מכריעים תוך שבוע". קארצב, כנעאן וסבע על הפרק

תקציר: מכבי חיפה - מ.ס. אשדוד 1:3/ספורט1

מכבי חיפה תצא מחר (שבת) לבית מלון באיזור ירושלים ושם תשלים הקבוצה את הכנותיה למשחק ביום ראשון נגד בית"ר. עומר אצילי ישוב ל-11 של ברק בכר, כשגם מאוויס צ'יבוטה וינון אליהו בתמונת ההרכב. לעומתם, הבלם דילן בטובינסיקה ינסה לערוך אימון מלא מחר ורק לאחר מכן תתקבל החלטה אם ייכלל בסגל ואילו דולב חזיזה ייעדר פעם נוספת.

במכבי חיפה מבינים שכעת, לאחר שסיימו את דרכם בליגת האלופות, הם לא יכולים להרשות לעצמם למעוד עד היציאה לפגרת המונדיאל: "אין ספק שיש עכשיו שלושה משחקים מכריעים וזו מקדמה אדירה לצאת לפגרה במקום הראשון", אמרו במועדון.

גם הקפטן נטע לביא העלה היום פוסט באינסטגרם ובין היתר כתב: "היו חודשיים מאתגרים, לא פשוטים ומאוד מרגשים. אני רוצה להודות לכל מי שלקח חלק במסע המשותף הזה, בלעדיכם זה לא היה אותו דבר. עכשיו כשזה נגמר, כבר חולם על הרגע להיות שם שוב".

דיא סבע שחקן סיבאספור חוגג שער. סיבאספור, אתר רשמי
מכבי חיפה תשמח לצרף אותו. דיא סבע/אתר רשמי, סיבאספור

כמו במשחק הקודם שנערך בירושלים, גם הפעם ארגוני האוהדים של מכבי חיפה לא יגיעו לתמוך בקבוצה וזאת בעקבות מחאתם נגד משטרת ירושלים שלטענתם מתנהגת בברוטאליות. במכבי חיפה קיוו מאוד שארגוני האוהדים יגיעו בכל זאת, אך אלו הבהירו את עמדתם גם במשחק נגד בנפיקה כאשר הרימו שלטי מחאה נגד אור שחר, בנו של בעלי המועדון יעקב. עם זאת, במכבי חיפה מעריכים שיגיעו אלפי אוהדים כדי לתמוך ולסייע לשחקנים.

במקביל, מכבי חיפה פתחה היום את מכירת הכרטיסים לדרבי וזאת לאחר שהגיעו להסכמות עם הפועל חיפה על חלוקת העמלות במכירת הכרטיסים. מכבי חיפה קיבלה 15,000 כרטיסים מהיריבה העירונית כשבתחילה רק מנויי חוץ יוכלו לרכוש כרטיסים ולאחר מכן גם מנויים המחזיקים בגרין פלוס. רק בשלב השלישי תיפתח המכירה לכלל המנויים.

ועוד בכרמל, במועדון חושבים כל העת על חלון ההעברות בינואר כאשר בקבוצה רוצים לצרף שחקן בעמדה קדמית וקשר באמצע המגרש. שמותיהם של חמודי כנעאן ועדן קארצב עדיין על הפרק, כפי שהיה בקיץ, כמו גם של דיא סבע אותו בחיפה היו שמחים לצרף. סבע עדיין מעוניין למצוא קבוצת צמרת בטורקיה או מדובאי, אך אם לא ימצא כזו ייתכן ויסכים לשוב לישראל.

  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully