וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוסי אבוקסיס: "נצטרך להיות בשיא היכולת שלנו מול מכבי חיפה"

עודכן לאחרונה: 4.11.2022 / 12:16

מאמן בית"ר ירושלים נערך למשחק המסקרן בראשון: "הם סיימו קמפיין באלופות ועכשיו הראש שלהם יהיה מרוכז בליגה. אסור לטעות נגדם". מחיאס: "הקהל של בית"ר הוא הכי טוב שחוויתי בקריירה שלי"

תקציר: בית"ר ירושלים - הפועל חיפה 0:0/ספורט1

אחרי פתיחת עונה עגומה במיוחד, בית"ר ירושלים חזרה לחייך. הקבוצה של אבוקסיס אומנם סיימה ב-0:0 מול 9 שחקנים של הפועל חיפה במחזור החולף, אבל רושמת משחק שלישי ללא הפסד ושבע נקודות בשלושה מחזורים. ביום ראשון (20:30) בית"ר תארח את מכבי חיפה למשחק שבו יש לה רק מה להרוויח. בית"ר תהיה אנדרדוג מובהק מול האלופה, אך תנסה לנצל את העייפות שלה אחרי המשחק הטראומטי נגד בנפיקה בליגת האלופות.

יוסי אבוקסיס מאמן בית"ר ירושלים. קובי אליהו
ירשום משחק רביעי ללא הפסד? אבוקסיס/קובי אליהו

"זה נכון שהם סיימו את הקמפיין ועכשיו הראש שלהם יהיה מרוכז נטו בליגה", אמר אבוקסיס במסע"ת שערכה הקבוצה, "ראיתם את היכולות של מכבי חיפה, לא צריך להוסיף. זה משחק שאנחנו נצטרך להיות בשיא היכולת. מאוד מרוכזים ומוכנים בהגנה ובהתקפה בשביל להביא את התוצאה. אני חושב שיהיה משחק קשה מאוד".

על כך שהפועל ירושלים ובני ריינה הפתיעו את חיפה אחרי שהיא חזרה מאירופה: "מאמינים שאפשר לעשות תוצאה טובה, בטח בבית שלנו. יש להם המון איכויות, צריך לדעת לשחק בלי טעויות כי כשאתה עושה נגדם טעות, אתה משלם. אני חושב שאם נהיה מאוד מרוכזים הגנתית כמו במשחקים האחרונים נוכל לעשות התקפית דברים יפים".

על המאזן הטוב שלו מול ברק בכר: "ברק מאמן אדיר, קשה מולו וגם מול מכבי חיפה כקבוצה. מכבי חיפה מאוד חדים בהתקפה ועל כל טעות אתה משלם. כקבוצה נצטרך להיות כמו שאמרתי גם מבחינה הגנתית והתקפית בשיאנו כדי להביא תוצאה טובה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך להיראות ולהרגיש מצוין, לחיות בריא ולהפחית במשקל?

בשיתוף TI SWIM
אלון תורג'מן שחקן הפועל חיפה בין אוראל דגני, ג'וסוה מחיאס שחקנין בית"ר ירושלים. קובי אליהו
מפרגן לקהל של בית"ר. מחיאס/קובי אליהו

ג'וסואה מחיאס בלמה של בית"ר הוסיף: ""אנחנו כקבוצה לא התחלנו טוב, אבל עכשיו כולם עושים את הדברים הרבה יותר טוב. לא ספגנו בשלושה משחקים? הדבר הכי חשוב היה האופי של כל השחקנים, היינו יותר מסודרים יחד ומה שחשוב בליגה, שזה ריצה ארוכה, לא להפסיד ולצבור נקודות בכל משחק".

על הקהל של בית"ר: "זה הקהל הכי טוב שחוויתי בכל הקריירה שלי. ראיתי קהלים באירופה בכלל ובספרד בפרט, אבל פה זה משהו מיוחד. בפרט השנה אני מרגיש שהקהל עם הקבוצה ומאוד תומך בה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully