וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה רוצה ניצחון בכורה עם רוני לוי, קמארה ואראל צפויים לפתוח

אחרי ה-0:0 הסוער עם בית"ר, הקבוצה תנסה להכניע את הפתעת העונה הפועל ירושלים (ש', 18:00, ספורט4). השניים יחליפו את קוויו וגלזר המורחקים. גיא בדש ייעדר מנגד

תקציר: סקציה נס ציונה - הפועל ירושלים 2:0/ספורט1

הפועל חיפה

הפועל חיפה תנסה לרשום נצחון ראשון בעידן רוני לוי אחרי ה-0:0 הסוער מול ביתר ירושלים. בחיפה מבינים שרק ניצחון על הפועל ירושלים יוציא אותם לדרך חדשה ויקרב אותם למקום בו הם רוצים להיות בסוף העונה הסדירה - הפלייאוף העליון. במטרה להגדיל את כמות הקהל ביציעים, עם דגש על קהל צעיר ולאור שעות המשחק הנוחה מחר (18:00, ספורט4), החליט הבעלים יואב כץ לאפשר כניסה חופשית לילדים בחולצות אדומות עד גיל 12. בנוסף יקיים המועדון הפנינג לקהל שיכלול בין היתר עמדות איפור וצילום מגנטים והפתעות נוספות.

לפני המשחק יקיים המועדון טקס יחד עם עמותת "שלובות" בקריות המלוות נשים המתמודדות עם מחלת הסרטן כחלק מקמפיין שמטרתו גילוי מוקדם של סרטן השד. השחקנים ילוו בעלייה למגרש עם 22 מתמודדות מהעמותה וילבשו חולצות ועליהן הכיתוב "גילוי מוקדם מציל חיים".

בצד המקצועי, עושה רושם שמוחמד קמארה ישוב להרכב על חשבונו של קוואמה קוויו המורחק וגל אראל יהיה ב-11 במקומו של תמיר גלזר שגם הוא הורחק במשחק האחרון.

הרכב משוער: אוהד לויטה, דור מלול, חאתם עבד אלחמיד, לואי טהא, דודי טוויטו, גל אראל, לירן סרדל, חנן ממן, גידי קאניוק, מוחמד קמארה, אלון תורג'מן.

שחקן הפועל חיפה מוחמד קמארה. מאור אלקסלסי
יחזור להרכב. קמארה/מאור אלקסלסי

הפועל ירושלים:

הקשר גיא בדש לא ייכלל בסגל הקבוצה למשחק נגד הפועל חיפה בשל פציעה. מי שאמור להמשיך ולקבל קרדיט הוא דון סדריק. בנוגע לקישור, תומר אלטמן, שפתח על חשבונו של נדב נידם במשחק האחרון, נמצא שוב בתמונת ההרכב, כאשר גם יונתן שאבי עשוי להמשיך ולקבל קרדיט בין הקורות.

הרכב משוער: יהונתן שאבי, אלוז' יאו, אונדז'יי באצ'ו, נועם מלמוד, הראל שלום, גוני נאור, אופק ביטון, תומר אלטמן, דון סדריק, ג'ורדן בוטאקה, וויליאם טוגי.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
גיא בדש, שחקן הפועל ירושלים. דני מרון
ייעדר בשל פציעה. בדש/דני מרון

טריוויה

* הפועל חיפה סיימה ב-1:1 מול הפועל ירושלים במפגש הראשון בעונה שעברה ולאחר מכן הפסידה לה פעמיים בבית, כך שהניצחון האחרון בליגה הבכירה היה ב-1999/00.

* הפועל חיפה ללא ניצחון מאז ה-0:2 על הפועל תל אביב במחזור הפתיחה. יש לה שש תוצאות תיקו ושלושה הפסדים בתשעת המשחקים האחרונים.

* הפועל ירושלים היא קבוצת החוץ הטובה בליגה כרגע, עם 13 נקודות מתוך 15 ורצף פעיל של ארבעה ניצחונות. היא גם ספגה רק שני שערים כאורחת - פחות מכל קבוצה אחרת.

* הפועל ירושלים מצאה את הרשת בכל 10 מחזורי הליגה - היחידה לצד הפועל באר שבע.

* בניגוד להפועל חיפה, רוני לוי ניצח בשני מפגשיו עם הפועל ירושלים בעונה שעברה (כמאמן הפועל באר שבע).

הרכבי הקבוצות

שופט: רועי ריינשרייבר
אצטדיון: חיפה
קהל: 4450

משחקי המחזור ה-11:

שבת, 15:00: מכבי תל אביב - סקציה נס ציונה (ספורט4)
שבת, 17:30: הפועל חדרה - מכבי נתניה
שבת, 18:00: הפועל חיפה - הפועל ירושלים (ספורט4)
שבת, 18:00: עירוני קרית שמונה - בני סכנין
שבת, 19:30: מ.ס. אשדוד - הפועל תל אביב (ספורט1)

ראשון, 20:15: מכבי בני ריינה - הפועל באר שבע (ספורט4)
ראשון, 20:30: בית"ר ירושלים - מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully