וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבוקסיס שם דגש על אצילי וקורנו. בכר: "הנחיתה אמורה להיות קלה"

מאמן בית"ר ירושלים התייחס באסיפה גם להתמודדות עם הפיזיות של פיירו, מדמון יחזור להרכב על חשבון יונה. מאמן מכבי חיפה משוכנע ששחקניו יעשו את הסוויץ' אחרי ליגת האלופות (א', 20:30)

תקציר: מכבי חיפה - מ.ס. אשדוד 1:3/ספורט1

בית"ר ירושלים

בית"ר ירושלים תפגוש מחר (ראשון, 20:30) את מכבי חיפה בטדי, בתקווה להוציא לפחות נקודה מהמשחק. באסיפה המסכמת שוחח יוסי אבוקסיס עם השחקנים על העזרה על עומר אצילי באגף, ההצטרפות של פייר קורנו וההתמודדות עם הפיזיות והנוכחות של פרנזי פיירו, אם יפתח.

בנוגע להרכב הקבוצה, השינוי היחיד הוא שאילי מדמון יפתח על חשבונו של עדי יונה. המאמן בדק לאורך השבוע גם אופציה של חמישה שחקני הגנה, אך ימשיך עם ארבעה. אביאל זרגרי לא יתלבש גם הפעם.

עד עתה הבטיחו מקומם בטדי 16 אלף איש, כאשר בבירה מצפים ל-20 אלף צופים ביציעים, 5,000 מהם מחיפה.

אחרי סיום הקמפיין בליגת האלופות, מכבי חיפה חוזרת לליגה וב-Winner רואים בה כמובן פייבוריטית ברורה להתאושש מהתבוסה מול בנפיקה על חשבון בית"ר ירושלים. היא מקבלת יחס של 1.40 לניצחון, לעומת יחס גבוה של 4.90 לניצחון של המארחת, שהפסידה לירוקים בחמשת המפגשים האחרונים, אך לא סופגת לאחרונה בליגה. תיקו עוד לא היה למכבי חיפה העונה ועל זה תוכלו לקבל פי 3.90.

איליי מדמון, סקציה נס ציונה מול בית"ר ירושלים. קובי אליהו
יעזור במרכז השדה. אילי מדמון/קובי אליהו

מכבי חיפה

לקראת המשחק, ברק בכר סיכם את קמפיין ליגת האלופות, עם הפנים קדימה לליגה. "חווינו הרבה חוויות, היו דברים טובים ופחות טובים אבל עכשיו צריך להתרכז בליגה. אנחנו במקום הראשון ורוצים לשמור עליו עד הפגרה, לכן המשחק נגד בית"ר שנמצאת במומנטום טוב יהיה קשה מאוד, ונצטרך להגיע בשיא הכוח", אמר המאמן. "המעברים האלה מליגת האלופות לליגת העל לא קלים, אבל כשאתה משחק נגד בית"ר, באצטדיון כזה ובמומנטום כזה, הנחיתה אמורה להיות יותר קלה. אם לא נבוא כמו שצריך, לא ננצח. המטרה היא לעשות את הסוויץ' כמה שיותר מהר".

דין דוד הוסיף: "ראינו איך בית"ר משחקת בתקופה האחרונה. עייפות? אנחנו משאירים את התירוצים בצד, יש לנו שלושה משחקים עד הפגרה, אנחנו רוצים לעשות בהם תוצאות טובות ולצאת לנוח".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
ברק בכר מאמן מכבי חיפה. דני מרון
חזרה לביצה, הפעם סופית. בכר/דני מרון

טריוויה

* 123 מפגשי ליגה היו עד היום בין מכבי חיפה לבית"ר ירושלים (121 בליגה הבכירה, שניים בליגה הארצית). המאזן הכולל: 50 ניצחונות למכבי חיפה, 42 לבית"ר ירושלים ו-31 תוצאות תיקו.

* מכבי חיפה ניצחה בחמשת המפגשים האחרונים בין הקבוצות בכל המסגרות. הניצחון הקודם של בית"ר היה 0:2 ביתי בפברואר 2020.

* הפעם הקודמת ששתי הקבוצות נפגשו במחזור ה-11 הייתה לפני עשור, אז חן עזרא הכריע והעניק למכבי חיפה 1:2 בטדי. אופיר קריאף, שפתח אז בהרכב המארחת, הוא השריד היחיד מאותו משחק.

* בית"ר ירושלים מגיעה אחרי שלושה משחקים ללא הפסד שבהם גם שמרה על שער נקי. ארבעה משחקים ללא ספיגה? את זה לא עשתה מאז אוקטובר 2019.

* מכבי חיפה נותרה הקבוצה היחידה בליגה שעדיין לא סיימה העונה בתיקו.

* יוסי אבוקסיס לא ניצח את מכבי חיפה בששת המפגשים האחרונים בליגה (חמישה הפסדים ותיקו) אבל זו אחת היריבות המועדפות עליו. הוא ניצח אותה ב-11 מ-27 משחקים ורק מול הפועל חיפה יש לו מאזן טוב יותר.

הרכבי הקבוצות

שופט: אוראל גרינפלד
אצטדיון: טדי
קהל: 18795

משחקי המחזור ה-12:

שלישי, 19:00: בני סכנין - מ.ס. אשדוד
שלישי, 20:00: מכבי נתניה - עירוני קרית שמונה (ספורט3)
שלישי, 20:15: הפועל ירושלים - מכבי תל אביב (ספורט4)

רביעי, 19:00: סקציה נס ציונה - מכבי בני ריינה
רביעי, 20:00: הפועל באר שבע - הפועל חדרה (ספורט1)
רביעי, 20:15: הפועל תל אביב - בית"ר ירושלים (ספורט4)
רביעי, 20:30: הפועל חיפה - מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully