וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבוקסיס לשחקנים: "סיימנו התקפות מהר מדי בהרמות סתמיות"

2.11.2022 / 16:34

המאמן ערך אסיפת וידאו על המשחק במחזור שעבר נגד הפועל חיפה: "עם קצת שקט וחכמה זה היה משחק שלנו". 11 אלף אוהדי הקבוצה כבר הבטיחו מקומם נגד מכבי חיפה, קריאף ונחמני אמורים לחזור להתאמן ביום שישי

תקציר: בית"ר ירושלים - הפועל חיפה 0:0/ספורט1

מאמן בית"ר ירושלים, יוסי אבוקסיס, ערך היום (רביעי) אסיפת וידאו בו ניתח את המשחק במחזור שעבר נגד הפועל חיפה. האסיפה הייתה ארוכה מהרגיל כאשר המאמן ועוזרו, גל כהן, התעכבו על לא מעט דגשים. בין היתר, אמר אבוקסיס לשחקנים: "זה היה משחק שהיינו צריכים לקחת, אבל לא באנו עם מספק תשוקה והתלהבות כמו במשחקים הקודמים. מהפתיחה לא היינו מספיק אגרסיביים".

המאמן הוסיף: "גם מול עשרה שחקנים וגם מול תשעה לא היינו מספיק חכמים בפריסה שלנו להנעת כדור והרבה התקפות סיימנו מהר מדי בהגבהות סתמיות במקום להמשיך להניע בצורה חכמה ולייצר יתרון בצדדים. עם קצת שקט וחכמה המשחק הזה היה שלנו".

מי שלא התאמנו הם אופיר קריאף וסתיו נחמני, אך הם אמורים לחזור לאימונים בשישי, כאשר מחר יזכו השחקנים ליום מנוחה לקראת השבוע העמוס שיכלול שלושה משחקים לפני היציאה לפגרה. מאמן הירושלמים מתכוון לערוך רוטציה מסויימת בין השחקנים לאורך שלושת המשחקים על מנת להימנע מעומסים ופציעות.

יוסי אבוקסיס, מאמן בית"ר ירושלים. קובי אליהו
ההכנות למשחק מול מכבי חיפה בשיאן. יוסי אבוקסיס/קובי אליהו

ביום ראשון תפגוש בית"ר את מכבי חיפה בטדי. עד עתה הבטיחו מקומם באיצטדיון כ-11 אלף אוהדי בית"ר, כאשר עדיין לא ברור כמה אוהדים של מכבי חיפה יגיעו לאור החרם של ארגוני האוהדים. בבית"ר העריכו כי בכל מקרה יהיו באיצטדיון לפחות 16 אלף איש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully