וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בהפועל ת"א רוצים להיפרד משחקנים כדי לפנות מיליון שקל לחיזוק

2.11.2022 / 9:07

האדומים מעוניינים להתחזק בחלון ההעברות בינואר, גונסאלס, רומראטו וסלליך בין השמות שייתכן שינסו להשתחרר מהם. היום ערעור הקבוצה בבית הדין העליון, המועדון יבקש לארח את בית"ר ירושלים עם קהל

תקציר ניצחונה של הפועל תל אביב 1:2 על עירוני קרית שמונה/ספורט1

היום (רביעי) יתקיים בבית הדין העליון של ההתאחדות לכדורגל ערעורה של הפועל תל אביב בנוגע לעונש הכבד שספגה בעקבות אירועי הדרבי - שלושה משחקים ללא קהל, משחק רדיוס אחד עם קהל ו-70 אלף ש"ח קנס.

האדומים מקווים כי בית הדין יקל בעונשם או לפחות יסכים לקיים את משחק הבית הבא נגד בית"ר ירושלים עם קהל על מנת שלא להיפגע כלכלית ולאפשר למועדון לקיים משחק מול יריבה אחרת באצטדיון ריק מאוהדים, אך נראה שהסיכויים לכך קלושים. כידוע, המשחק האחרון נגד עירוני קרית שמונה כבר נערך ללא קהל בעקבות אותו עונש.

אצטדיון בלומפילד הריק לפני משחקה של הפועל תל אביב. דני מרון
אצטדיון בלומפילד הריק לפני המשחק נגד קרית שמונה/דני מרון

במקביל, במועדון כבר חושבים על חלון ההעברות בינואר, כאשר ההנהלה מעוניינת לשחרר מספר שחקנים, זרים וישראלים בעלות של מיליון שקלים על על מנת לאפשר תקציב לרכש. בין השמות שעלו עד כה כשחקנים שעשויים להיפרד מהם נמצאים פאבלו גונסאלס, גודפריד רומראטו וסינטאיהו סלליך.

לקראת המשחק נגד מ.ס אשדוד (שבת, 19:30, ספורט1), סלובודאן דראפיץ' עשוי להחזיר לסגל את שלומי אזולאי בשל היכולת החלשה של הקבוצה נגד קרית שמונה והוא צפוי לבצע מספר שינויים בהרכב, כשרומארטו ועומר סניור נמצאים בתמונת ההרכב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully