וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מארקס מייריס: "אנחנו לא יכולים להרשות לעצמנו דברים כאלה"

הלטבי קלע את סל הניצחון על באקן בארס, וקירב את הפועל ירושלים לפלייאין או לטופ 16 בליגת האלופות. אלכסנדר דז'יקיץ': "הדקה האחרונה הייתה משעשעת, ואני לא אוהב את זה". נועם דוברת: "הכנסנו את עצמנו לבור, ויצאנו ממנו כקבוצה"

תיקתקנו: סיכום אירועי היום בספורט, 1.11/ספורט1

היום לפני חמש שנים, ב-1 בנובמבר 2017, יצאה הפועל ירושלים להתקפה מכרעת ברג'ו אמיליה כשהיא בפיגור נקודה, וג'רום דייסון קלע שלשה ענקית, 18.4 שניות לסיום, שהובילה לבסוף לניצחון. הערב (שלישי) זה כבר היה סל ניצחון קלאסי, כהלכתו: בפיגור 71:70 קיבל מארקס מייריס מסירה גדולה מליוואי רנדולף, כשעל השעון 2.2 שניות בלבד, והקבוצה גברה על באקן ברס 71:72.

זה שוב נראה לא טוב, ושוב היה בשיניים. ירושלים כבר ראתה את עצמה מפסידה באורהאוס, אבל עשתה צעד משמעותי להארכת העונה שלה בליגת האלופות. היא הגיעה לקו מחצית הדרך במאזן 1:2, ומכיוון שבאקן ברס עומדת על 3:0, הישראלים נמצאים עם רגל וחצי לפחות בשלב הפלייאין, ויכולים גם לפנטז על המקום הראשון שיקנה להם כרטיס אוטומטי לטופ 16.

"באקן ברס נתנה לנו פייט חזק והייתה בעמדת ניצחון. אנחנו לא יכולים להרשות לעצמנו דברים כאלה, אבל אני שמח שניצחנו בסופו של דבר", סיכם בפשטות גיבור הניצחון מייריס, שגם הוביל את קלעי קבוצתו עם 15 נקודות.

מארקס מייריס, הפועל ירושלים, עם זאק הנקינס. אתר פיב"א, אתר רשמי
גיבור הערב. מייריס עם הנקינס/אתר רשמי, אתר פיב"א

המאמן אלכסנדר דז'יקיץ' החמיא לדנים ואמר כי "לא הופתעתי מאיכות היריבה. אנשים לא מעריכים מספיק את באקן ברס, בגלל התבוסה ללודוויגסבורג במחזור הפתיחה (99:58). היא השתפרה מאוד במשחק השני מול דרושפאקה, והשתפרה עוד יותר הערב. זו קבוצה מלאה בשחקנים מנוסים, והם לא באו כדי לוותר ופשוט לתת לנו את הניצחון. הדקה האחרונה הייתה משעשעת, וזה דבר שאני ממש לא רוצה כמאמן. אני מעדיף לנצח בצורה בטוחה יותר".

נועם דוברת: "שיחקנו מול קבוצה קשוחה שלא ויתרה, וזה היה קשה מאוד. ידענו שאחרי שני הפסדים, הם יבואו לנסות לנצח במשחק הביתי הראשון שלהם. פתחנו לא טוב והכנסנו את עצמנו לבור, אבל ידענו לצאת ממנו כקבוצה, והכי חשוב שניצחנו. במחצית הראשונה החטאנו זריקות נוחות, אבל אחר כך שיחקנו בצורה יותר אגרסיבית והביטחון שלנו חזר גם בהתקפה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully