וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים הזהירה וקנסה את תומא, שהתנצל בוועדת המשמעת

1.11.2022 / 14:04

הקשר שירד מיידית לחדר ההלבשה אחרי שהוחלף בשבת נענש על ידי המועדון. המשחק נגד בני סכנין הוזז ל-14.11 (20:15, ספורט4)

תקציר: בית"ר ירושלים - הפועל חיפה 0:0/ספורט1

שחקנה של בית"ר ירושלים, טרזייה תומא, עמד היום (שלישי) לוועדת משמעת שבסיומה נקנס, הוזהר והביע את התנצלותו. כזכור, הקשר הצרפתי שהוחלף בשבת נגד הפועל חיפה סירב ללחוץ את ידו של אדוארדו גררו וירד ישירות לחדר ההלבשה, ובמועדון מהבירה החליטו שלא לעבור על כך בשתיקה.

עוד קודם לכן נקבע כי המשחק האחרון לפני שליגת העל תצא לפגרת הנבחרות בת חמישה שבועות, בין בית"ר ירושלים לבני סכנין באצטדיון טדי, נדחה ביום אחד ל-14.11 ויועבר בשידור ישיר בערוץ ספורט4 בשעה 20:15. זהו גם יהיה המשחק שינעל את הסיבוב הראשון בליגה.

עד אז לירושלמים מצפים עוד שני מפגשים פיקנטיים מול מכבי חיפה והפועל תל אביב, בעוד האורחת תנסה לצאת עד אז מהמשבר כשתפגוש קודם לכן את עירוני קרית שמונה ומ.ס. אשדוד.

שחקני בית"ר ירושלים מקס גרצ'קין, נתנאל דלויה מבקרים את סגן אלרועי כהן. בית"ר ירושלים, אתר רשמי
חיזקו את האוהד. גרצ'קין ודלויה עם סגן אלרועי כהן/אתר רשמי, בית"ר ירושלים

בינתיים, שוער בית"ר נתנאל דלויה והמגן מקס גרצ'קין ביקרו את סגן אלרועי כהן שנפצע בשבוע שעבר בפעילות מבצעית. הקצין שהה בתוך רכב צבאי שהתהפך בדרך חזרה מפעילות שגרתית בקרית ארבע ונפצע באורח בינוני.

לאחר אימון הבוקר נסעו שני השחקינם לבית החולים שערי צדק בירושלים ובמשך שעה ארוכה שוחחו איתו ועם בני משפחתו, שמעו על התאונה והטיפולים שעבר מאז ועל מה שעוד מחכה לו בדרך. לקצין הוענקה חולקו מספר מתנות ביניהן חולצה של המועדון וצעיף, והובטח לו מקום כאורח המועדון בטדי באחד המשחקים בהם יבחר כשמצבו הבריאותי יאפשר זאת.

מקס גרצ'קין אמר: "זוהי זכות גדולה בשבילנו, לדעת שביקור שלנו מחמם את הלב ומרים את המצב רוח, בייחוד כשמדובר בחייל. נמשיך לעמוד לצד הקהל שלנו ולחזק אותו בדיוק כמו שהוא עומד מאחורינו ומחזק אותנו".

נתנאל דלויה הוסיף: "זה ממלא את הלב לשמח אנשים, לשמוע חוויות ולעזור לאוהדים שלנו לעבור תקופות קשות. אני מאחל לאלרועי החלמה מהירה ובריאות שלמה, אנחנו מחכים לך במגרש".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully