וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לגלזרים עוד יש לאן לשאוף: כאשר שני אחים הורחקו בגלל קטטה ביניהם

1.11.2022 / 16:00

תמיר ודן גלזר הורחקו יחד באותו מחזור ויצרו תקדים בעידן ליגת העל, אבל זה עוד רחוק מהמקרה הביזארי של 1963. וגם: ד"ש מהאחים צופין והאחים קאנגווה

תיקתקנו: סיכום אירועי היום בספורט, 1.11/ספורט1

אחרי הכרטיס האדום שנשלף אתמול (שני) לדן גלזר בהפסד של מכבי תל אביב בבאר שבע, שהצטרף להרחקתו של האח הצעיר תמיר גלזר ב-0:0 של הפועל חיפה מול בית"ר ירושלים וקבע תקדים משפחתי בליגת העל בעידן המודרני, רבים תהו האם היה מקרה קיצוני יותר, בו שני אחים הורחקו יחד באותו משחק.

ברשתות הזכירו כבר אמש את האחים צופין, שספגו כרטיסים אדומים בזה אחר זה בהפסד של מכבי פתח תקוה 2:0 להפועל חיפה במרץ 1993. מיכה כבש אז שער עצמי בדקה השביעית וראה אדום בדקה ה-79, ושתי דקות לאחר מכן הצטרף אליו אחיו שרון.

השופט איתן שמואלביץ' שולף כרטיס אדום לשחקן מכבי תל אביב דן גלזר. לירון מולדובן
הורחק באותו מחזור עם אחיו? יש תקדימים קיצוניים יותר. דן גלזר/לירון מולדובן

מקרה ביזארי הרבה יותר היה כ-30 שנה קודם לכן. משחק על עלייה לליגה א' (אז הליגה השנייה) בין הפועל הרצליה לבית"ר חולון הופסק בדקה ה-62 בעקבות חוסר ספורטיביות, לאחר שלא פחות מחמישה שחקני חולון הורחקו. ביניהם, אגב, האחים מאיר וזאב צוברי. ומדוע הם הורחקו? על פי עיתוני התקופה, שני האחים פשוט התקוטטו ביניהם ולכן נשלחו החוצה.

עצירת משחק בסיטואציה דומה הייתה בנובמבר 1979, רק בליגה השלישית, כאשר להפועל אשדוד הורחקו ארבעה שחקנים במשחק מול מכבי שעריים ועוד אחד נפצע. בין ארבעת המורחקים, בהפרש של 10 דקות זה מזה, היו האחים יוסף ואלי אלעזר.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
אוואנס קנגאווה הפועל רעננה מול בוריס קופיטוביץ' הפועל עכו. מגד גוזני
הורחק עם אחיו באותו משחק. אוואנס קאנגווה במדי הפועל רעננה/מגד גוזני

וקינוח מאירופה: זוכרים את האחים קאנגווה? אוואנס שיחק בהפועל רעננה וקינגס היה בנוער של הפועל באר שבע ופגש העונה את מכבי חיפה כשחקן הכוכב האדום בלגרד. באוגוסט 2020, כשעדיין שיתפו פעולה בארסנל טולה הרוסית, הם היו שותפים גם בהרחקות. קינגס בישל ולאחר מכן גם צימק ל-3:2 מול אופה, אבל בדקה ה-85 ראה צהוב שני. אוואנס נכנס כמחליף ובתוספת הזמן ספג גם הוא צהוב שני והורחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully