וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"קראו להם 'ברזיל הקטנה'. כל ילד חלם להיות כמוהם"

31.10.2022 / 20:52

תחת הכותרת "המחנה זוכר את חבריו שהלכו לעולם האמת, מורשתם היא כאש תמיד לפעילותינו", נערך אירוע לזכר שחקני הפועל פתח תקווה והפועל מחנה יהודה דוד עטואר, אבשלום רצאבי ובני רצון שהלכו השנה לעולמם: "אלילי ילדות"

ערב הוקרה לגדנ"ע יהודה. דרור רצאבי,
זוכרים אותם/דרור רצאבי

במהלך השנה הלכו לעולם שלושה שחקני עבר של הפועל מחנה יהודה והפועל פתח תקווה - דוד עטואר, אבשלום רצאבי ובני רצון, שלושתם שחקני התקפה. רצאבי ועטואר זכו עם הפועל פתח תקווה בתארי אליפות.

תחת הכותרת "המחנה זוכר את חבריו שהלכו לעולם האמת, מורשתם היא כאש תמיד לפעילותינו", נערך הערב ( שני ) אירוע במגרש הכדורגל של מחנה יהודה ע"ש זכריה רצאבי, לו קדם משחק לזכר השלושה בין הפועל מחנה יהודה לגני תקווה.

את האירוע ניהל יו"ר עמותת המחנה ושחקן העבר אמנון מעבי. ראש העיר פתח תקווה רמי גרינברג הגיע לאירוע ונאם לעיני כ-200 אוהדים. עופרה רצאבי, הבת של יגאל רצאבי ז"ל, שרה את המנון התקווה, ולאחר מכן כל הקהל עמד דקת דומיה לזכר שחקני העבר. הנכדים של שחקני העבר עלו לכר הדשא עם השחקנים של שתי הקבוצות, ובעטו את בעיטת הפתיחה.

ראש עיריית פתח תקווה רמי גרינברג. דרור רצאבי,
ראש עיריית פתח תקווה רמי גרינברג/דרור רצאבי

היסטוריון הכדורגל של פתח תקווה ניסים קלדרון אמר "רצאבי, רצון ועטואר היו אלילי הילדות של הכדורגל באם המושבות בעיקר בשנות השישים. הכינוי של הקבוצה היה 'ברזיל הקטנה'. כל ילד חלם להיות כדורגלן כמוהם, יהי זכרם ברוך".

אבשלום רצאבי, האח של זכריה ויגאל זכרם לברכה, זכה עם הפועל פתח תקווה בארבעה אליפויות, דוד עטואר באליפות אחת, ובין השאר היה מכוכביה של קבוצת שמשון תל אביב. בני רצון היה השחקן הבולט, כשבעזרת שעריו הפועל מחנה יהודה העפילה באמצע שנות השישים בפעם היחידה בתולדותיה לליגה העליונה, אז הליגה הלאומית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully