וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ורק עוז בלייזר נשאר להצביע: הפועל ירושלים מתארחת בדנמרק

עודכן לאחרונה: 31.10.2022 / 9:52

האדומים יצאו למשחק החוץ הראשון שלהם העונה, ביום שלישי (19:00) מול באקן ברס בליגת האלופות. הדנים כבר הפסידו פעמיים בפער מצטבר של 55 נקודות, אבל נועם דוברת מזהיר: "אסור לנו להיות שאננים"

תיקתקנו: סיכום אירועי היום בספורט, 31.10/ספורט1

הפועל ירושלים עזבה את ישראל בפעם הראשונה מאז תחילת האימונים, ומחר (שלישי, 19:00) תתארח אצל באקן ברס במסגרת המחזור השלישי של ליגת האלופות. האדומים יצאו לדנמרק כבר אתמול, והגיעו לאורהאוס בתום מסע שכלל חמש שעות טיסה ועוד שלוש שעות וחצי נסיעה באוטובוס.

השחקנים ואנשי הצוות הישראלים לא ישתתפו בבחירות לכנסת, והיחיד שיוכל להצביע הוא עוז בלייזר הפצוע בכתפו, שנשאר בארץ. ירושלים יצאה מעודדת מהניצחון 68:82 על הפועל אילת ביום שישי, שבו פרצה את גבול 80 הנקודות בפעם הראשונה אחרי חמישה משחקים.

קאדין קרינגטון, הפועל ירושלים. ברני ארדוב
יציאה ראשונה לחו"ל. קרינגטון/ברני ארדוב

המאמן אלכסנדר דז'יקיץ' קיבל 17 נקודות מקאדין קרינגטון ומזאק הנקינס, שהוסיף גם 17 ריבאונדים בדרך לדאבל-דאבל מפלצתי. גם נועם דוברת הפגין יכולת משופרת לצידו של ספידי סמית', וקלע 11.

עבור הדנים זה יהיה משחק ביתי ראשון, אחרי שהובסו בפער מצטבר של 55 נקודות: 99:58 בלודוויגסבורג ו-80:66 באיסטנבול לדרושפאקה. כדי להמחיש עד כמה העונה הזו נפתחת בגמגום מבחינתם, מספיק להביט על מצבם בליגה: הם עומדים על מאזן 2:3, לאחר שבעונה שעברה הפסידו פעמיים לאורך 35 משחקים בדרך לזכייה באליפות.

"אסור לנו לבוא בשאננות, ואנחנו צריכים לחזור עם ניצחון", אמר דוברת. "אני מרגיש בנוח בשתי עמדות הגארד. ספידי סמית' ואני יכולים לשחק טוב יחד ולהשלים אחד את השני".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully