וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אריק גרין: "זה מביך. לא שמרנו בכלל, והם התעללו בנו"

31.10.2022 / 8:25

גארד הפועל חולון לקח בצורה קשה את הדרך שבה הובסה קבוצתו 98:78 בידי מכבי תל אביב: "הם הרימו כדורים מעלינו, התייחסו כאילו אנחנו סתם שם וצחקו עלינו. זה לא מקובל עליי"

תיקתקנו: סיכום אירועי היום בספורט, 31.10/ספורט1

עצם ההפסד של הפועל חולון למכבי תל אביב, בוודאי בהיכל מנורה מבטחים, נלקח מראש בחשבון כאופציה ריאלית ואינו מפתיע. אבל בשורות האלופה התאכזבו אתמול (ראשון) מהיעדר הפייט.

בדרך לתבוסה 98:78, הם הפסידו 43:24 במאבקי הריבאונד, איפשרו ליריבתם לחגוג עם 27 אסיסטים וחזו בה יורה 16 שלשות ב-50 אחוזי הצלחה. את יתרונם האחרון, 8:11, הם רשמו בדקה החמישית. במהלך המשחק זעם המאמן גיא גודס על שון דאוסון, ואת כל 12 הנקודות של הישראלים בסגול קלע ניב משגב.

"הם שיחקו טוב יותר מאיתנו, ורצו את זה יותר מאיתנו", הודה אריק גרין, שקלע 19 נקודות, אך דייק רק ב-2 מ-10 מחוץ לקשת. "זה שיעור בשבילנו, קריאת השכמה. זאת הרמה שאנחנו רוצים להגיע אליה. אנחנו צריכים להיות יותר בפוקוס, כדי שנוכל להוציא תוצאות יותר טובות בעתיד".

"זה מביך שהם קלעו 98 נקודות. בכלל לא שמרנו בהגנה, לא לקחנו ריבאונדים, ואנחנו צריכים להילחם יותר. הם התעללו בנו ברבע האחרון, הרימו כדורים מעלינו, צחקו עלינו. התייחסו כאילו אנחנו סתם שם. זה לא מקובל עליי, ואנחנו נחזור לעבודה ונדאג שדבר כזה לא יקרה שוב".

שחקן הפועל חולון אריק גרין מול לורנזו בראון שחקן מכבי תל אביב. לירון מולדובן
גרין אמש מול לורנזו בראון/לירון מולדובן

ביום שבת חולון תתארח אצל הפועל באר שבע ותנסה לשוב למסלול הניצחונות בליגה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully