וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בהפועל תל אביב הודו: "לא איימנו על השער והבקענו שני שערים"

31.10.2022 / 6:30

בהפועל תל אביב שמחו על הניצחון, אך מודאגים מהיכולת וחושבים כבר על ינואר: "ללא חיזוק, הקבוצה תיאבק בתחתית עד הסוף". שחקנים הודו: "אם לא האדום של הופמייסטר, לא היה לנו סיכוי לנצח". וגם: האכזבה מהזרים והתרומה ההתקפית של איינבינדר

תקציר ניצחונה של הפועל תל אביב 1:2 על עירוני קרית שמונה/ספורט1

לפני המשחק נגד קרית שמונה, דיברו בהפועל תל אביב על לגרד ניצחון ולהמשיך הלאה, בדרך לשבוע של שלושת מחזורי סיום הסיבוב והפגרה שבדרך, שם ירצה סלובודן דראפיץ' לבצע שינויים, שחרורים ובמקביל כמובן לחזק את הקבוצה. ועדיין, למרות שהשיגו 1:2 קשה נגד קבוצה ששיחקה החל מהדקה ה-29 בעשרה שחקנים, בסיום המשחק היה שקט גדול בחדר ההלבשה ותחושת תסכול מהיכולת החלשה, גם מול עשרה שחקנים.

דראפיץ' נכנס בסיום לחדר ההלבשה ואמר לשחקנים: "לא שיחקנו טוב, לא היינו חכמים ולא ככה אני רוצה לראות את הקבוצה, אבל עדיין עשינו 7 נקודות מתוך 9 וצריך לדעת לשמוח היום ולהתחיל לשפר ממחר. אין לנו זמן וכל משחק הוא קשה". השחקנים הסכימו עם דראפיץ' ואמרו: "הוא עוד היה עדין, אם לא האדום של הופמייסטר והרבה מזל אין לנו סיכוי לנצח את המשחק, לא איימנו על השער והבקענו שני שערים".

סלובודן דראפיץ' מאמן הפועל תל אביב. דני מרון
7 מ-9, אבל מה עם היכולת? דראפיץ' אמש/דני מרון

המאמן לא היה רגוע לאורך המשחק וכעס בעיקר על כך ששחקנים לא באים לקחת כדורים מההגנה ולנהל משחק, בעיקר פאבלו גונסאלס שהוחלף במחצית. בהפסקה אמר המאמן לשחקנים: "אנחנו לא נראים טוב אבל חזרנו למשחק והם בעשרה שחקנים, תבוא לכדור, תרווחו, תייצרו מצבים. אל תהיו סטטיים כי ככה אין שום משמעות ליתרון מספרי, הם אפילו יהיו יותר מסוכנים במעברים".

דוד קלטינס אמר: "הטעות עלתה לנו בגול אבל אני שלם עם עצמי, אם אני יודע שנתתי את המאה אחוז שלי, אני שלם עם עצמי ויודע להתמודד עם טעות. לפני המשחק היינו בתחתית ובלחץ, משחק ללא קהל זה לא פשוט אבל מתמודדים, לנו הכי חשוב הניצחון למרות היכולת הלא טובה".

sheen-shitof

הסוד? שחיית חתירה

ביקור קצר בבריכה שינה לי את החיים - וגם לכם זה יקרה

בשיתוף TI SWIM
דן איינבינדר שחקן הפועל תל אביב. דני מרון
לא יכול להיות שקשר אחורי יהיה השחקן הכי מסוכן של הפועל תל אביב. דן אייבינדר/דני מרון

הפועל תל אביב כבר החליפה מאמן העונה אך כולם מתחילים להבין שללא חיזוק משמעותי בינואר, הקבוצה תיאבק על חייה בליגה. למעשה, השחקנים שהגיעו הקיץ והיו אמורים לשדרג אותה כמו אוז'בולט, סלליך, רומראטו וגונסאלס לא שם וכנראה שגם לא יהיו. גם השוער מרינוביץ' שהציל את הקבוצה בדקה ה-90 הוא לא אחד שנותן ביטחון. הקבוצה רכה ואנמית בחלק הקדמי והגיעה למצב שהשחקן הכי מסוכן שלה זה דן איינבינדר, שהוא קשר אחורי.

נגד ריינה הוא היה זה שפתח את הסכר ואתמול היה אחראי להרחקה של הופמייסטר ולשער הניצחון, גם כשניסה בכלל למסור. אפילו נגד חדרה הוא הבקיע בזמן הפציעות שער שנפסל בשל נבדל ולא יכול להיות שהשחקן הכי מסוכן של הקבוצה יהיה קשר אחורי, זה משהו שלא יכול להחזיק יותר מדי.

ועדיין, הקבוצה עשתה 7 נקודות מ-9 אפשריות ויכולה להיראות יותר טוב. בשבוע של משחק חוץ באשדוד, בית"ר ירושלים בבית ללא קהל ומכבי חיפה בחוץ - אילו משחקים שהקבוצה תהיה חייבת להמשיך ולגרד מהם 4-5 נקודות כדי לצאת לפגרה במצב סביר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully