וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קורצקי: "השופט נתן להם מתנות". דראפיץ': "הניצחון? כמו לידת תאומים"

30.10.2022 / 22:20

מאמן קרית שמונה רתח לאחר ההפסד 2:1 להפועל תל אביב: "בלי קהל השופט נלחץ, מה היה קורה עם קהל?". שישה אוהדים נעצרו

אוהדי הפועל תל אביב מחוץ לאצטדיון בלומפילד/דוברות משטרת ישראל

כ-120 אוהדי הפועל תל אביב הגיעו הערב (ראשון) בצעדה לאזור אצטדיון בלומפילד, אף על פי שנקבע כי המשחק מול עירוני קרית שמונה יהיה ללא קהל, זכר לאירועי הדרבי. לפי דוברות המשטרה (יפתח), האוהדים חסמו את התנועה וקראו קריאות נאצה כלפי השוטרים. מפקד הכוח כרז לאוהדים לעזוב את המקום ולאפשר את פתיחת הכביש לתנועת כלי הרכב, אך מרגע שהם לא נשמעו להוראה, הדפו השוטרים את האוהדים לעבר המדרכה. שישה אוהדים הפרו את הסדר ונעצרו לחקירה בתום האירוע.

ללא הקהל שלה, הפועל תל אביב הצליחה לנצח 1:2 וקפצה מהמקום האחרון אל המקום התשיעי. קרית שמונה ירדה אל מתחת לקו האדום והיא ללא ניצחון מאז מחזור הפתיחה.

סלובודן דראפיץ' מאמן הפועל תל אביב. דני מרון
"אולי הניצחון הזה ייתן ביטחון להמשך". סלובודן דראפיץ'/דני מרון

סלובודן דראפיץ', מאמן הפועל תל אביב, אמר בסיום: "הניצחון נגד ריינה היה כמו לידה? זו לידה של תאומים. לא שיחקנו כדורגל כמו שצריך, אבל אנחנו שמחים שלקחנו שלוש נקודות ואני מקווה שזה ייתן לנו ביטחון להמשך. קרית שמונה הגיעה להזדמנות גם ב-10 שחקנים, לא שיחקנו חכם ולא מהר מספיק. נצטרך לבדוק את זה, יכול להיות שזה חוסר ביטחון. אולי הניצחון הזה ייתן ביטחון לקראת המשחקים מול אשדוד, בית"ר ומכבי חיפה".

המאמן המשיך: "בנינו על ניצחון, זה לא קרה בצורה שאני רוצה. זה מה שיש לנו ועם זה צריך להסתדר על ינואר. חבל לי שלא המשכנו בדרך של עלייה אלא קצת עצרנו, אבל נלך הביתה עם שלוש הנקודות. נקלענו ליום פחות טוב, נבוא יותר טוב לשבוע הבא".

דוד קלטינס אמר: "היה משחק מאוד אגרסיבי ואני שמח שבסוף הצלחנו לנצח. האמנתי בקבוצה שלנו ושנצליח לחזור מפיגור. אני כמובן מצטער על הטעות שלי ושמח שזה לא מנע מאיתנו לנצח. אנחנו לא חסרי ביטחון, אבל בתחתית אנחנו יודעים כמה זה הולך מכוער לפעמים. אנחנו יודעים שלא שיחקנו טוב".

על כך שלא היה קהל: "הקהל הוא הכוח שלנו, זה היה חסר לנו חד משמעית. כשהוא יחזור אני מאמין שזה יעזור לנו גם על הדשא".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך להיראות ולהרגיש מצוין, לחיות בריא ולהפחית במשקל?

בשיתוף TI SWIM
מנחם קורצקי מאמן עירוני קרית שמונה. דני מרון
טענות רבות לשופט. מנחם קורצקי/דני מרון

מנחם קורצקי נראה עצבני ואמר אחרי עוד הפסד של קרית שמונה: "אני מאוד מתוסכל כי זו כבר תקופה שאנחנו משחקים טוב ומאבדים נקודות על שטויות. גם היום הצלחנו להבקיע, אבל הפועל תל אביב חזרה למשחק עם עזרה של השופט".

על ההחלטות של אוהד אסולין וההרחקה של הומפייסטר בצהוב שני בדקה ה-29: "הוא בכלל לא ראה את העבירה של הופמייסטר וסתם שלף לו צהוב שני. מזל שלא היה קהל היום כי בלי קהל הוא נלחץ, אז לא יודע מה היה עם קהל. המשחק היה בשליטה שלנו והוא נתן להם מתנות".

על העתיד של קרית שמונה: "אני מאוד מאמין בקבוצה ובסגל ואעשה את המקסימום כדי להצעיד אותה למקום טוב. היו טעויות אינדיבידואליות של שחקנים ובסופו של דבר זה מה שמנע מאיתנו לנצח".

הבלם עאיד חבשי: "הפסד מאכזב מאוד. הובלנו ופתחנו את המשחק מצוין. חצי שעה שלטנו לגמרי, אבל קיבלנו אדום והמשחק התגלגל לתוצאה מאכזבת מאוד. הייתי עצבני על המצב, הפסדנו שלוש נקודות מאוד יקרות. אני מאמין בסגל הזה, כולנו מאמינים. נבוא לכל משחק כדי להילחם ויש לנו סגל מספיק טוב כדי להישאר בליגה".

אוהד אסולין שופט כדורגל. דני מרון
"יואב הופמייסטר לא הותיר לי ברירה". השופט אוהד אסולין/דני מרון

השופט אוהד אסולין ניסה להסביר את ההרחקה השנויה במחלוקת של יואב הופמייסטר: "היה פה אירוע של חוסר אחריות מבחינת יואב. דן לקח את הכדור באופן חלק, אבל יואב גלש בצורה מסוכנת ולא הותיר לי ברירה. שחקן עם צהוב צריך להיות יותר זהיר".

על הפנדל שנשרק להפועל תל אביב: "אדי גוטליב שלח רגל לכדור, נועם פחות שם לב אליו. הוא ניסה לבעוט ופגע לאדי ברגל ולא הותיר לי ברירה".

על האירוע בחדר ההלבשה: "כאשר ירדתי לחדר ההלבשה חבשי ליווה אותי. זה לגיטמי אחרי פנדל ואדום. ואז ראיתי גם את שרון ניסנוב שירד לפתח המנהרה. החל שיח עם חבשי, אבל לא משהו שעבר את הגבול. החלטתי שהוא יישאר איתי ובמקביל אנשי קרית שמונה הזיזו את חבשי. היו אמוציות, אבל בכדורגל זה חלק מהמשחק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully