וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רגל וחצי בפלייאוף העליון? בהפועל ירושלים נזהרים: "זה יכול להשתנות"

30.10.2022 / 9:05

הפתעת העונה הגיבה היטב לשינויים בהרכב, ניצחה את נס ציונה ונראית בנקודת זינוק מצוינת, אבל מדגישה: "זאת ליגה של מומנטומים"

תקציר: סקציה נס ציונה - הפועל ירושלים 2:0/ספורט1

הפועל ירושלים רשמה אתמול (שבת) ניצחון שישי העונה - 0:2 על סקציה נס ציונה - ועלתה למקום השלישי. זאת הפעם השנייה שהקבוצה מתאוששת מהפסד ומגיבה בניצחון ועם 20 נקודות, בליגה בה חוץ מארבע קבוצות כולן מתנדנדות ולא יוצרות מומנטום, הדרך לפלייאוף העליון נראית קרובה מתמיד. ועדיין, במועדון מעדיפים לא לרתום את העגלה לפני הסוסים. "זאת ליגה של מומנטומים ודברים יכולים להשתנות, במיוחד אחרי פגרה ארוכה כמו זאת שתהיה", אמרו במועדון.

זיו אריה ביצע לראשונה העונה שינויים משמעותיים בהרכב עם כניסתם של יונתן שאבי, תומר אלטמן וסדריק דון ל-11, וזה הביא לרעננות אחרת שהכריעה את המשחק. מעבר לתוצאה, הפועל ירושלים פשוט רצתה יותר מנס ציונה, קבוצה שנלחמת על חייה, וזה ההישג הגדול.

שחקני הפועל ירושלים, גוני נאור, אופק ביטון. דני מרון
זה מתקרב. הפועל ירושלים חוגגת/דני מרון

הקבוצה תצא במחזור הבא למשחק חוץ מול הפועל חיפה, ותשלים את השבוע והסיבוב לקראת הפגרה עם משחקים נגד מכבי תל אביב ובני ריינה. גם אם תוציא 5 נקודות משלושת המשחקים האלה, היא תצא לפגרה כשהיא עם רגל ושלושת רבעי בפלייאוף העליון. זיו אריה עדיין רוצה להתחזק בשחקן נוסף במהלך חלון ההעברות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully